בעוד המשטרה בקפריסין פנתה אל אחד מהורי החשודים בבקשה שיסייע בידה לאתר ניצבים תושבי המקום שדומים בזהותם לזהות החשודים וזאת כדי שיעמדו במסדר זיהוי כפי שתכננו, החליטה התיירת הבריטית שהתלוננה על אונס קבוצתי, לשכור שירותי שמירה כדי לגונן על פרטיותה. התיירת ששוהה עדיין בקפריסין כדי שתוכל לעמוד בפני מסדר הזיהוי שיהיו לה השלכות לא מבוטלות על החקירה , החליטה כי שהותה בקפריסין בימים אלו, אינה כימים קודמים ועל כן היא נערכת בהתאם.
 
בינתיים ממתינים במשטרת קפריסין לדגימות ה – DNA  שאמורות להגיע היום (רביעי) וזאת כדי להתחיל למצות את החקירה בכל הקשור לשאלה מי מהמעורבים אכן בא במגע מיני עם המתלוננת ומי אינו קשור למעשה המיני שהתרחש במלון באיי נאפה. בנוסף בוחנים חוקרי המשטרה את מצלמות האבטחה בבר שבו שהו לטענתם שלושה מהחשודים ואם יימצא כי אכן שהו במקום בין חצות ל – 03.00 לפנות בוקר , השעות במהלכן על פי החשד התקיים המפגש בחדר 723 עם התיירת הבריטית. 
 
ובתוך כך עולה כי בשישי הקרוב יובאו מרבית הנערים לדיון בבית המשפט בנוגע להמשך מעצרם ולדגימות ה – DNA  יהיו השלכות מהותיות בהקשר זה. 

פרקליטם של שני החשודים המרכזיים בפרשה עו"ד ניר יסלוביץ , שחזר לארץ בשני האחרון, יוצא לקפריסין בחמישי בלילה כדי להיערך לדיון בבית המשפט ונראה כי עד אז לא יתקיים מסדר הזיהוי .