חיסול בתל אביב: צעיר בן 23 מאשקלון נהרג לפנות בוקר (רביעי) בפיצוץ מטען שאירע ברכב בו נסע בדרך קיבוץ גלויות פינת ישראל גורי בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת האירוע מצאו אותו ללא סימני חיים וקבעו את מותו. המשטרה חוקרת את האירוע ובודקת חשד לפיו מדובר בתאונת עבודה.



פרמדיקית מד"א נעמה חמלנצקי סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו רכב עולה באש ולא ניתן היה להתקרב, לאחר פעולות הכבאים במקום אותר גבר ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".  

החיסול בת"א. קרדיט: תיעוד מבצעי מד"א


שכנה המתגוררת סמוך למקום האירוע סיפרה על רגע הפיצוץ: "זה היה מזעזע, האזור כולו רעד. רעש אדיר הקפיץ את כולם מהשינה בבהלה. כשיצאנו החוצה ראינו כדור אש גדול, אי אפשר היה להתקרב. זה היה נורא ואיום. הצעיר נשרף חי בתוך האוטו. מפחיד לדעת שלאור עוצמת הפיצוץ והנזק שהוא גרם, שאם הוא היה מתפוצץ לאחר מכן, כשאנשים היו עוברים ברחוב, הוא היה גובה חיים של אנשים חפים מפשע".



לפני  כחמישה ימים דוד בוקל, עבריין מוכר בן 40 נורה למוות בפרדס חנה, ככל הנראה על רקע חיסול חשבונות בין עבריינים. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזנקו לזירה והעניקו במקום טיפול רפואי תוך ביצוע פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו של בוקל, שנמצא כאשר הוא סובל מפצעי ירי.



בוקל הוא עבריין מוכר למשטרה, ושייך למשפחת עבריינים שחוותה ניסיונות חיסול בעבר. לפני כחמש שנים פוצץ רכבו של אחיו של הנרצח, אך זה לא היה ברכב ובמקומו מצא את מותו אדם אחר. הוא נורה ברחוב סמוך לביתו, והחשוד במעשה נמלט ברכב.