ברשת מנסים להבין ביממה האחרונה מי אחראי לחשבון הפייק של בנו של ראש הממשלה אבנר נתניהו. החשבון, שנפתח בחודש שעבר, הפך לפעיל בשעות האחרונות, זאת ככל הנראה בעקבות נאומו של בנו הצעיר של נתניהו שלשום במהלך המסיבה שנערכה לכבוד אביו לרגל הישג עקיפתו את בן גוריון באורך הכהונה. 
כזכור, במהלך הופעה פומבית נדירה של הבן הצעיר, אמר אבנר נתניהו: "מבחינתי היום הזה הוא פשוט אינדיקציה למשהו שאני אישית ידעתי מאז ומתמיד, אני גדלתי עם דמות היסטורית בבית. אני גדלתי עם מנהיג חד פעמי, עם אדם שמתווה דרך מאוד ברורה, אידיאולוגית וגם דרך מעשית. קודם כל אני חושב שזה לוקסוס לגדול עם אדם כזה. אתה יוצא קצת פחות כיפי, ופחות חופשות ביוון ושפיים, אבל מקבל כל כך הרבה דברים אחרים. אתה מקבל יניקה של אידיאולוגיה ומושגים בתחומי מדעי המדינה והרוח ופרספקטיבה היסטורית מגיל מאוד צעיר".
עוד הוסיף בדבריו במהלך המסיבה: "יש מגבלות כוח אז אי אפשר לשנות עד הסוף, עכשיו אנחנו אומרים 39 מנדטים כן? אז יש מגבלת כוח, לאבא יש מגבלת כוח, לכם יש מגבלת כוח. אנחנו נותנים לו את השקט הנפשי כמה שאפשר לתפקיד הקשה בעולם, לנהל גם אתכם וגם את הממשלה וגם את הכנסת ואת המדינה. ובאמת לתמוך בו נפשית, ולהיות שם שקשה ולהיות שם בפעם בכשקל ולשמוח כשאנחנו מנצחים בחירות. ורציתי להגיד לך מזל טוב".

לרגל חניכת החשבון, פורסם ציוץ בשמו של אבנר נתניהו בו הוא מסביר שפתח את החשבון לרגל הבחירות. "עקב הבחירות החוזרות החלטתי לפתוח עמוד טוויטר. כפי שכולכם יודעים איני שש להשמיע את קולי בבמות ציבוריות אבל המצב ההזוי ששורר כעת ברשת שבו כל מאן דהו מרשה לעצמו להכפיש את משפחתי ואת מצביעי הליכוד באמירות מבישות ובחוסר כבוד מינימלי אינו מאפשר לי לעמוד מן הצד", נכתב בחשבון המזויף. בתגובה לציוץ, הגיב יאיר, אחיו של אבנר וביקש לדווח לטוויטר על הזיוף. "זה חשבון מזויף. כולם בבקשה לדווח לטוויטר", כתב.
עוד נכתב לאחר מכן בחשבון המזויף: "חבל שגורמים בלתי רצויים מדברים בשמי ועושים כל שלאל ידם כדי להכפישני. אצהיר קבל עם ועדה: זהו חשבוני האישי ואף לא אחד יסתום לי את הפה".