רון פרושאור שכיהן בין השנים 2007-2011 כשגריר ישראל בבריטניה, התייחס בשיחה עם אראל סג"ל ואריה אלדד לתוצאות הבחירות במפלגה השמרנית בבריטניה, בהן ניצח שר החוץ לשעבר בוריס ג'ונסון. "נחתתי מבירת הממלכה שלא בטוח שתישאר מאוחדת עוד הרבה זמן", סיפר ב-103FM, "נכון שהימרו עליו, אבל עד הרגע שבו הקריאו את התוצאות האמיתיות אף אחד לא ידע את המספרים ואת הכיוונים, כי לא היו הדלפות מוועדות הקלפי". הוא הסביר: "עשו סקרים פנימיים, בתוך המפלגה השמרנית בלבד. הסתובבתי בלונדון באותו יום ואף אחד לא ידע מי ניצח ובכמה הוא ניצח. בקיצור, נכנס דייר חדש נוסף בדאונינג 10".
תרזה מיי עזבה אחרי דיויד קמרון אחרי הברקזיט. בוריס ג'ונסון קידם את הברקזיט. ספר לנו עליו, הוא אדם מצחיק, עיתונאי לשעבר, יש לו התבטאויות קורעות, אבל מי הוא?
"הוא אדם ססגוני עם פה גדול שעושה את עצמו. הכרתי אותו בארץ כשהוא היה דובר פרלמנט שהגיע ב-2005. הוא צבעוני ונראה מרושל, אבל יש לו מוח חריף והוא למד באוקספורד.

למרות שהוא נראה ברדקיסט, הוא מעל הממוצע. הוא לא צמח בשיכוני הפועלים, אלא שמרן מהבית. איך הוא עם ישראל?
"הוא יצא נגד כל אלה שמתעסקים עם ה-BDS. הוא אוהד את הדמוקרטיה הישראלית, קרוב לקהילה היהודית ויש לו עמדות והתבטאויות לגבי התנחלויות שהן לא ממש חופפות לשלנו. כשאומרים שהוא פה גדול, הוא כמו הטראמפ הלונדוני. בין היתר הוא אמר שהילארי קלינטון נראית כמו אחות סדיסטית במוסד לחולי נפש, הוא קרא לנשים מוסלמיות עם בורקה שהן נראות כמו תיבות דואר".
היחיד שמנצח אותו הוא הנסיך פיליפ, גם הוא חסר טאקט במיוחד לנוכח גינוני בתי המלוכה לדורותיהם. 
לקחו לו עכשיו את רישיון הנהיגה בגיל 90 ומשהו. ומה שמעניין הוא שהברקזיט הוא גלולת הרעל של המפלגה השמרנית. שני ראשי ממשלה נאלצו לפרוש בגללו וגם ג'ונסון לא היה בוחר בעיתוי הזה אלמלא לא הייתה לו ברירה. הוא עומד לפני הצבעת אי אמון השבוע, אין לו רוב להעביר את הדברים שהוא רוצה ועד לקראת סוף שנה הוא יצטרך ללכת לבחירות כדי לקבל מנדט חזק יותר".