צעיר כבן 16, ממוצא ערבי, נפצע היום (שישי) באורח קשה כשנדקר מחוץ לבית דרור בתל אביב. מדובר בבית מגורים יחיד מסוגו בארץ לנוער להט"בי חסר בית או שגורשו ממשפחותיהם. פרמדיקים של מד"א פינו אותו לאיכילוב עם פצעי דקירה. מבית החולים נמסר: "מצבו של הצעיר שנדקר בתל אביב מוקדם יותר היום התייצב בסיום הניתוח. הוא יעבור לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ כללי כשהוא מורדם ומונשם במצב קשה אך יציב".



אירוע דקירה ברחוב יחיעם בת"א

על פי החשד אחד מבני משפחתו של בן ה-16 שידע על שהותו במקום, ביצע את המעשה לאור התנגדותו של הנער לחזור לכפר לבקשת משפחתו. בשלב זה מתנהל מצוד אחר הדוקר ברחבי תל אביב והמשטרה החלה באיסוף עדויות ותיעוד ממצלמות האבטחה שבאזור.



בעקבות האירוע, קו הקשב של האגודה למען הלהט"ב יפעל הערב במתכונת חירום החל מהשעה 19:30 ועד 22:30. ניתן ליצור קשר בטל' 03-6205591 או באפליקציית וואטסאפ במס' 058-6205591



פראמדיק מד"א רוסטיסלב שטדלין וחובש רפואת חירום במד"א אליאור יוסף סיפרו כי "כשהגענו למקום ראינו צעיר שוכב בהכרה מעורפלת ברחוב סמוך לכניסה לבניין כשהוא סובל ממספר פצעי דקירה בגופו. מיד התחלנו בטיפול הרפואי שכלל חבישות ועצירת דימומים מסכני חיים. העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו תוך המשך טיפול רפואי ומתן תרופות לבי"ח כשמצבו קשה".