הכלב נחשב לחברו הטוב ביותר של האדם, וכנראה שכך חושב גם ראש ממשלת בריטניה החדש בוריס ג'ונסון, שכן היום (שישי) דווח ברשת סקיי ניוז בממלכה כי הוא מעוניין להכניס למעון הרשמי כלב. על פי הדיווח, ג'ונסון אמר לצוות המעון כי החתול המתגורר בו - לארי, לא הסתדר עם החתול של משרד החוץ פלמרסטון, אך הוא עצמו נכנס לתפקיד ברוח הפיוס. לאחר מכן שאל את הנוכחים האם הם מעוניינים בכלב, והם השיבו שכן.
עד כה לא נעשו צעדים נוספים להכנסת כלב למעון הרשמי, אך גורם בכיר אמר לרשת כי "לארי וכל כלב שייכנס לבית יצטרכו ללמוד לחיות ביחד". הגורם המצוטט בדיווח סירב לאשר האם לארי ימלא תפקיד רשמי בבחירה של חיה נוספת שתתגורר במעון הרשמי. לארי הפך לדייר פופולרי בבית ראש הממשלה, לאחר שהובא על תקן "לוכד העכברים הראשי". עם זאת, בעבר דווח כי החתול המתגורר במעון "חסר אינסטינקטים חייתיים של רוצח". 

צילום: רויטרס
מוקדם יותר השבוע ג'ונסון נכנס למעונו הרשמי לאחר שנפגש עם המלכה אליזבת. לפחות 14 שרי קבינט עזבו את תפקידיהם בעקבות כניסתו של ג'ונסון לתפקיד במקום קודמתו, תרזה מיי. ג'ונסון החל למנות ממשלה חדשה, ואחד מצעדיו  הראשונים היה למנות את סאג'יד ג'אויד לשר האוצר. 

ג'אויד כיהן תחת תרזה מיי כשר הפנים, כך שמדובר בקידום עבורו. הוא אמר בשנה שעברה כי ישנן "סיבות תרבותיות" למעורבות גברים פקיסטנים בכנופיות שאונסות ילדות בממלכה. ג'אוויד יחליף בתפקיד את פיליפ האמונד, שהתפטר ביום רביעי בעקבות סירובו של ג'ונסון לפסול ברקזיט ללא הסכם עם האיחוד האירופי. 
את מקומו של ג'אויד במשרד הפנים תתפוס פריטי פאטל. פאטל, ידידת ישראל, התפטרה לפני שנתיים מתפקידה כשרה לפיתוח בינלאומי לאחר שנודע כי נפגשה בחשאי עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בעת חופשה פרטית בארץ, וללא ידיעת משרד החוץ בלונדון. 
דומיניק ראב, שר הברקזיט לשעבר, מונה לתפקיד שר החוץ, לאחר עזיבתו של ג'רמי האנט שהפסיד אתמול לג'ונסון בהצבעת המפלגה השמרנית. שרת ההגנה פני מורדונט, שר הכלכלה גרג קלארק, ושר החינוך דמיאן היינדס, שלושתם תומכי האנט, פוטרו כולם.