מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה הכחיש בנאום שנשא הערב (שישי) את דבריו של השגריר באו"ם דני דנון מוקדם יותר השבוע, לפיהם המשטר האיראני משתמש בנמל ביירות למטרות צבאיות וטען כי הן "חסרות שחר". בהמשך התייחס לסוגיית העובדים בפלסטינים בלבנון, שעוררה הפגנות רבות במדינה: "יש הבדל בין עבודת הפלסטינים לבין הזרים האחרים, מאחר והפלסטינים הם תחת כיבוש ולא יכולים לשוב לארצם, הפלסטיני הוא פליט ולכן היחס אליו צריך להיות יחס לאומי שכל לבנוני וערבי יתייחס אליו".
לדבריו, אין קשר בין פלסטיני לבין איזרוח. "חלק מהאנשים מסיקים כי חיזבאללה וחמאס עומדים מאחורי ההפגנות הפלסטינית הקשורה לעבודה בלבנון", הסביר, "אך מדובר בדבר מביש, לא מוסרי ולא אמיתי. העסקת הפלסטינים צריכה להיות על בסיס מוסרי והומאני". נסראללה גינה את הריסת הבתים בצור באהר בתחילת השבוע וטען: "מדובר בהכנה לעסקת המאה". בנוסף, שיבח את החלטת ראש הרשות אבו מאזן להפסיק את יישום ההסכמים עם ישראל. מנהיג חיזבאללה הדגיש כי "ישראל חוששת מהפסקת התיאום וזה מכאיב לה, יש לרשות נשק והיא תוכל להשתמש בו". 
דובר צה"ל לתקשורת הערבית סא"ל אביחי אדרעי הגיב לנסראללה: "הוא תחת לחץ גדול בתוך המקלט שלו,  זאת בשל המשבר הכלכלי והשיחות על שימושו בתשתית האזרחית למטרות צבאיות . הפעם הוא החליט להכחיש את ההאשמות בדבר שימוש בנמל בירות להכניסת טילים. אני מתפלא עליו מדוע לא שממרת על זה בסוד? תושבי לבנון יודעים שנסראללה משקר וכשאנחנו מפנים אליו האשמות הן מבוססות על עובדות כפי שהוכחנו בעבר בקשר למנהרות בשדה התעופה בביירות".

כזכור, מוקדם יותר השבוע אמר שגריר ישראל באו"ם, במסיבת עיתונאים שכינס לצד השליח המיוחד של ממשל טראמפ למזרח התיכון, ג'ייסון גרינבלט, בטרם התחלת סבב הדיונים במועצת הביטחון. בהצהרתו, התייחס לאיראן ולמצב הרגיש בינה לבין המערב, והצהיר כי בכוונתו להגיד דברים אלו מול המועצה: "אציג היום עדות חדשה לניסיון של איראן לזרוע כאוס בעולם", אמר. 

"כולנו מודעים להתנהגות האיראנית בשבועות האחרונים", אמר השגריר. "כולנו יודעים שאיראן משתמשת במטוסים אזרחיים בסוריה, ושיש להן יכולות נוספות מלבד טיסה. היום איידע אתכם על מידע חדש שחשפנו - המשטר האיראני משתמש בנמל ביירות למטרות צבאיות. הם נעזרים בחברות מסחריות, בעיקר מאירופה, במטרה לתמוך בחיזבאללה כדי לפתח את תכנית הטילים שלה. לצערנו, נמל ביירות הפך לנמל חיזבאללה".