פעוטה כבת 3 טבעה היום (שבת) בבריכה בבית באילת. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בה פעולות החייאה ופינו אותה לבית החולים יוספטל בעיר כשהיא במצב אנוש. הילדה ככל הנראה שהתה מתחת למים מספר דקות עד שנראתה ונמשתה על ידי בני משפחה
פרמדיק מד"א, אבירן אשכנזי, סיפר: "סמוך לשפת הבריכה שנמצאת בקומה העליונה של הבניין ראינו את הילדה כשהיא מחוסרת הכרה ורופא שהיה במקום מבצע פעולות החייאה בסיסות. המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו בנוסף לעיסויים ולהנשמות גם מתן תרופות. לאחר דקות ארוכות של החייאה מאומצת ליבה של הילדה חזר לפעום ופינינו אותה לבי"ח במצב קריטי כשהיא מונשמת".
מנתוני ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים עולה כי מתחילת השנה טבעו למוות 10 ילדים. מיכל בר דורון, סמנכ"לית ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים: "טביעה היא סיבת התמותה השנייה בשכיחותה להיפגעות ילדים. ילדים מתחת לגיל 5 נמצאים בסיכון גבוה לטביעה. אנו קוראים להורים: אל תגידו 'לי זה לא יקרה' - פעלו כדי למנוע בסביבת מים, לא מורידים מהילדים את הידיים. כאשר יש יותר ממבוגר אחד, יש לקבוע בכל רגע מבוגר תורן שתפקידו להשגיח על הילדים במרחק נגיעה וללא הסחת דעת. בבתים פרטיים ובצימר, יש לוודא שהבריכה מגודרת ויש בה שער שננעל אוטומטית למניעת כניסת ילדים ללא השגחה".