עיתונאית 'דה מרקר' הדר קנה מאשימה את עיתונאי 'גלובס' דרור פויר בתקיפה והטרדה מינית. בפוסט שפרסמה היום (שבת) בפייסבוק, טוענת קנה כי פויר הטריד אותה מינית ועקצה אותו בנוגע לטור שכתב על החשד לאונס שביצעו הנערים הישראלים בקפריסין

"כשהעיתונאי שהטריד אותך כותב טור על התרבות הקלוקלת שהובילה לאונס בקפריסין", כתבה קנה בפייסבוק וצירפה צילום מסך מהתכתבותה בוואטסאפ עם פויר לכאורה, בו הוא מתנצל על מעשיו.
בהתכתבות אומרת קנה: "דרור, זה לא מגניב לנסות לנשק אישה שאמרה לך מספר פעמים שהיא לא רוצה. ממש לא מגניב להציע לה הצעות מיניות, למרות שהבהירה מספר פעמים שהיא אוהבת נשים. וממש ממש ממש לא מגניב לגעת לה באיברים אינטימיים בניגוד לרצונה. תוסיף על זה להעליב חברים שלה כי אתה מרגיש חוסר ביטחון ולהעמיד אותה במגננה שהיא שיכורה ומסטולה בדיוק כמוך. זה לא יפה ולא מגניב בכלל בכלל וממש לא משנה כמה אתה מסטול. זהו".


פויר משיב בהתכתבות: "ממש לא. זה בלתי נסלח ואני במצוקה נוראית מהעניין. זה הכי לא אני והכי לא מתאים לי ואף פעם לא עשיתי את זה ואין שום סיבה או תירוץ או הסבר להתנהגות כזאת. אני לא יודע בכלל מה להגיד, מלבד זה שאני ממש ממש ממש מצטער ומאוד מאוד מתעב את עצמי ושבחיים לא חשבתי שזה יקרה".

פויר הגיב כמה שעות לאחר פרסום הפוסט וכתב כי הוא מתנצל שוב על האירוע המדובר. "אני נבוך ומבויש מההתנהגות שלי ומהפרסום. אין לי זיכרון ברור של האירוע אבל אני זוכר טוב מאוד את היום שאחרי. הדר, הזדעזעתי מהתיאור של ההתנהגות שלי. התנצלתי אז ואני מתנצל בפנייך שוב מעומק הלב", כתב פויר בהודעה שפרסם בטוויטר.


עוד הוסיף: "האירוע טלטל אותי. אף פעם לא התנהגתי ככה לאישה. זה סותר את התפישה שלי את עצמי ואת מה שחשוב לי, וגרם לי לחשוב על המקום האישי שלי כגבר ביצירת מרחב לא בטוח לאישה".