לקראת איחוד? במפלגות הימין החדש ואיחוד מפלגות הימין מתכוננים ליממה מכרעת, שבסופה - כך הם מקווים, יציגו הצדדים רשימה משותפת לקראת הבחירות לכנסת ה-22. נקודת המחלוקת המרכזית היא שיבוץ המקום התשיעי והעשירי ברשימה. בעוד שבבית היהודי מסכימים לתת לימין החדש את המקום העשירי, ראשי הימין החדש, נפתלי בנט ואיילת שקד דורשים לקבל את המקום התשיעי על חשבון עידית סילמן מהבית היהודי שתרד מקום אחד. יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ ממשיך לדרוש את ראשות הרשימה ואף גורמים מאוד קרובים אליו אומרים בשיחות סגורות כי הוא יתפטר אם לא יקרה כך, אולם מסתמן כי איילת שקד בכל זאת תקבל את ראשות הרשימה.
 
עוד עולה מתוך המשא ומתן כי על פי המתווה בין הבית היהודי לימין החדש, לעוצמה יהודית שמור מקום אחד בלבד בעשירייה הראשונה, והוא המקום השמיני עבור עו"ד איתמר בן גביר. מחר (א') צפוי נפתלי בנט להיפגש עם הרב רפי פרץ בתקווה להגיע סוף סוף להסכמות על שתי נקודות המחלוקת.
ממפלגת עוצמה יהודית נמסרה התגובה הלא עניינית הבאה: "אנחנו לא מתראיינים לאבישי גרינצייג". שר החינוך ויו״ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ אמר: "כל הדיבורים על נטישה הם דברי הבל,  ואינני מתכוון בשום מצב לנטוש את הבית. מה שנמצא כרגע על הפרק הוא הרכב הרשימה ואופי הייצוג של הציונות הדתית. אין פה עניין אישי. כפי שהיה בבחירות הקודמות, גם כעת האחריות על הובלת הבית היהודי היא עלי".