לאחרונה נראה שההמבורגרים משתלטים על הקולינריה בישראל, והמבורגריות למכביר צצות להן כפטריות אחרי הגשם בכל פינה בארץ הקודש. האחרונה שבהן שהצליחה להשאיר חותם וטעם של עוד והיא בהחלט כאן כדי להישאר, היא מסעדת ההמבורגרים החדשה שהוקמה במלון NYX התל אביבי תחת ניצוחו של השף ירון גיל. 



ההמבורגריה החדשה מציעה מבחר של המבורגרים איכותיים עם תוספות מקוריות שהורכבו בקפידה על ידי השף בעל המעוף, כאשר בין המנות היצירתיות והמיוחדות ניתן למצוא את ה"בורגר שחיתות" עם חמאת בוטנים, בייקון טלה, מייפל ואננס, "ספריבס טקסס סטייל" עם ספריבס טלה ורוטב ברביקיו מעושן, "מאק&צ'יז בורגר" קציצה קריספית ממולאת בפסטה וגבינות מותכות ועוד שלל מנות עסיסיות ומושחתות.



"ספריבס טקסס סטייל" עם טלה ורוטב ברביקיו מעושן. צילום: גל זהבי, יח"צ
"ספריבס טקסס סטייל" עם טלה ורוטב ברביקיו מעושן. צילום: גל זהבי, יח"צ



תפריט המסעדה מציע מגוון רחב של מנות המבורגר ייחודיות מבשר ישראלי, כמו קציצת הבית  מבשר בקר במחיר של 57 שקלים, בשר וואגיו - 72 שקלים ותרנגולת - 78 שקלים, וגם הצמחונים והטבעונים שבינינו לא נשארים מקופחים ויכולים להתענג על קציצה טבעונית ובריאה שעשויה מסלק ועדשים ב-45 שקלים.



הקציצות השמנמנות מוגשות לבחירת הלקוח בלחמנייה לבנה או בלחמניה ללא גלוטן. המנות מוגשות עם תוספת אחת לבחירה: צ'יפס אמריקאי, כדורי פירה מטוגנים או סלט ירקות ושתייה ללא תוספת שלום, למעט בירה מהחבית, אותה ניתן לקבל בתוספת 10 שקלים. בנוסף, אפשר להזמין מנת המבורגר קלאסית עם תוספות לבחירה: בצל מקורמל, ביצת עין, בייקון טלה או גבינת צ'דר. אחרי כל הטוב הזה תוכלו להתפנק לקינוח בגלידה איכותית ומרעננת המיוצרת במקום.



מאק&צ'יז בורגר" ממולא בפסטה וגבינות מותכות. צילום: גל זהבי, יח"צ
מאק&צ'יז בורגר" ממולא בפסטה וגבינות מותכות. צילום: גל זהבי, יח"צ



אווירת המסעדה כוללת אפשרות לבחירת שירים על ידי הלקוח (דרך אפליקציה ייעודית) והעיצוב העדכני בגווני שחור ובסגנון ניו יורקי, מעניקים תחושה של לאונג' אמריקאי עם מקומות ישיבה מגוונים, שולחנות נמוכים, כיסאות או ספות מפנקות, שולחנות גבוהים ומקומות ישיבה על הבר. 



המסעדה ממוקמת בקומת הלובי של מלון NYX, רחוב הרכבת 22, תל אביב. להזמנת מקומות: 03-5023223