התפתחות דרמטית בפרשת החשד לאונס בקפריסין: היום (ראשון) ישתחררו כל שבעת הנערים שנחשדו באונס קבוצתי של תיירת בריטית בת 19 במלון באיה נאפה שבקפריסין, זאת לאחר שחקירת המשטרה המקומית העלתה כי מדובר בתלונת שווא של הצעירה. 



פרקליטם של הנערים, עו"ד ניר יסלוביץ, אמר לאחר הפרסום על שחרורם של הנערים: "כפי שטענתי לאורך כל ההליך לא היה בקפריסין אונס, הצעירים שיצאו לחופשה שהפכה לסיוט ייצאו לביתם עוד היום, כולם יחזרו לביתם ולמשפחותיהם. משטרת קפריסין ביצעה חקירה מקצועית ויסודית".



כזכור, ביום חמישי האחרון שוחררו חמישה מהם לאחר שלא נמצא קשר למתלוננת, מה שהיווה את הסנונית הראשונה לסדקים בגרסתה של המתלוננת, שלפי הפרסומים בקפריסין, נעצרה על ידי המשטרה בגין הגשת תלונת שווא. ביום שישי הוארך מעצר שבעת הנותרים בשישה ימים, והבוקר כאמור - 48 שעות לאחר אותה ההחלטה, הודיעה המשטרה על שחרורם של כל הצעירים והשבתם לארץ עוד הערב.



מהחקירות עלה כי שלושה מהחשודים קיימו מגע מיני עם הצעירה הבריטית, שניים מהם באותו לילה שבעטיו הוגשה התלונה, בהתאם לגרסתם של החשודים, שלפיה רק הם קיימו איתה יחסי מין, ואילו החשוד הנוסף, לפי החשד, קיים איתה מין אוראלי, כך לפי הדגימות הקושרות אותו למגע מיני איתה. אותו צעיר סיפר בחקירתו כי קודם לאותו אירוע שבגינו הוגשה התלונה בא במגע עם הצעירה.