לא לחינם מושכת ירושלים תיירים מכל רחבי העולם. ביקור בעיר הקדושה ירושלים מפגיש את המבקרים עם היסטוריה, אדריכלות, נופים, אווירה ושפע אטרקציות מלהיבות, לימודיות, מעשירות ומהנות שמתאימות לילדים, צעירים ומבוגרים. במידה שהחלטתם שיעדכם הוא ירושלים ואינכם מחזיקים רכב פרטי, רצוי שתפנו אל חברה שמספקת שירותי השכרת רכב בירושלים

השכרת רכב שעונה על הצרכים האישיים שלכם תוכל לחסוך מכם את הצורך להתרוצץ בדרכים באמצעות תחבורה ציבורית ותאפשר לכם לחסוך זמן, לנסוע ברכב ממוזג, בטוח ונוח ולהגיע אל כל מקום בזמן שלכם. 

השכרת רכב תחסוך מכם התרוצצות בדרכים באמצעות תחבורה ציבורית. צילום: PEXELS
השכרת רכב תחסוך מכם התרוצצות בדרכים באמצעות תחבורה ציבורית. צילום: PEXELS
ירושלים של זהב – 3 אטרקציות מהנות ולימודיות שנמצאות בעיר הקודש

לפניכם 3 אטרקציות מהנות שניתן למצוא בירושלים:

1. LIVE THE BIBLE – מדובר על מסע מצולם וייחודי שיפגיש אתכם עם סיפורי התנ"ך המוכרים. על ידי צפייה במסע תוכלו להרגיש כאילו שחזרתם אחורה בזמן ולהפוך בעצמכם לחלק מהסיפורים, כל זאת באמצעות טכנולוגיה חדישה, תלבושות ואביזרים. במסגרת האטרקציה תכנסו למבנה עתיק, תתלבשו בתלבושות שונות, תאזינו למוסיקה, תבחרו רקע לצילומים ותקבלו תמונות כמזכרת מהחוויה.

2. מוזיאון המוזיקה – מוזיאון המוזיקה מפגיש את כל המבקרים עם תרבויות מגוונות שהשפיעו על ההיסטוריה של המוזיקה בישראל. המוזיאון מציג כלי נגינה וכתבי יד עתיקים וניתן לצאת לסיור מרתק. המבקרים המגיעים למוזיאון מקבלים טאבלט, באמצעות הטאבלט ניתן לסייר ב-7 חללים שמעוצבים בסגנונות שונים, בהתאם לתרבות שהם מייצגים. כמו כן, ישנה אטרקציה מלהיבה של מציאות מדומה.

3. עיר דוד – בעיר דוד, האתר הארכיאולוגי, תוכלו ללמוד על ירושלים הקדומה. חצי מיליון מבקרים מגיעים לאתר בכל שנה ולומדים על עברה של העיר דרך צפייה בסיפורים מהתנ"ך. חפירות ארכיאולוגיות רבות נערכו במקום, חפירות אלו עדיין מתבצעות וממצאים חדשים מתגלים כל הזמן. בעיר דוד תוכלו לצאת לסיורי סגווי מודרכים, לצאת סיור ייחודי בעיר של המלכים והנביאים וליהנות מאטרקציות נוספות.
 

עיר דוד. ללמוד על ירושלים הקדומה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
עיר דוד. ללמוד על ירושלים הקדומה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90


משכירים רכב בירושלים ונהנים מהאטרקציות הרבות של העיר

שלוש האטרקציות הנפלאות שצוינו הן רק חלק ממגוון האטרקציות שיש לירושלים להציע למבקרים. כדי שתוכלו ליהנות מירושלים ולהפיק את המירב מהטיול, רצוי שתשכירו רכב שעונה על הצרכים שלכם.

ניתן למצוא מגוון חברות שמספקות שירותי השכרת רכב, לא כל החברות מעניקות את אותה רמת שירות, לכן חשוב מאוד לבדוק את החברה בה בוחרים ולוודא שהיא מקצועית ואמינה.

חברה מקצועית תשכיר רכבים בטיחותיים שעוברים את כל טיפולי התחזוקה הנחוצים ותוכל לסייע לכל לקוח למצוא את הרכב שעונה על צרכיו מבחינת סוג הרכב, גודלו, התקציב ומבחינת פרמטרים אחרים.

שיהיה לכם טיול מהנה!