בכל שבוע מארחים טל ברמן ואביעד קיסוס בתוכניתם ב־eco99fm את העיתונאית, התסריטאית והסטנדאפיסטית חגית גינצבורג, שמאתגרת אותם בשלושה ציטוטים יוצאי דופן. המשימה: לזהות מי עומד מאחוריהם.



הציטוט הבולט, תרתי משמע, של השבוע היה: "הייתי צריכה למצוא את התחת שלי. זה היה מסע ארוך - אבל ברגע שמצאתי אותה ואימצתי אותה, החלטתי לגרום לעולם לזרום איתה". אתם בטח שואלים את עצמכם מיהי אותה ידוענית שמדברת על ישבנה, ועוד בלשון נקבה. בתום מסע ניחושים עלתה התשובה: כוכבת הפופ ליזו, שהצליחה בחודשים האחרונים לבלוט בתעשיית המוזיקה והבידור בזכות הופעותיה בלבוש מינימלי ובאמירה מתריסה על משקל המשקל בתוך המוזיקה. נשמע לכם מוכר? יכול להיות שנטע ברזילי עשתה את זה רגע אחד לפניה.



איפה נשמעו קללות בצרפתית?

בעקבות גל החום בבירת צרפת נשאלה בטלוויזיה הישראלית השאלה "אתה יכול לדמיין כמה פעמים נאמרה המילה 'merde' ביממה האחרונה בפאריס?". טל ואביעד ניחשו כי השואל הוא ירון לונדון, אך למעשה את המשפט הזה אמר מגיש 'כאן 11', דב גיל־הר. גיל-הר העלה שאלות נוספות על הדרך שבה קיללו בשאר מדינות אירופה החמות מהרגיל.
 
וגם זה היה השבוע: השם אדי איזרד אולי לא מוכר לרובנו, אבל מדובר באחד הקומיקאים האהודים בבריטניה. השבוע אמר "אני רק אומר שאנחנו צריכים להיות אמיצים וסקרנים במקום מלאי פחד וחשדנות" - וללא ספק הותיר חותם. בכל זאת, עכשיו טל, אביעד וגם אתם עשיתם גוגל על השם אדי איזרד. גינצבורג הבטיחה למגישים ההמומים כי מעכשיו תיצמד לקו המוכר של ידוענים, או כלשונה: "רק אביבית בר זוהר וליהיא גרינר".

טל ואביעד
טל ואביעד

האזינו לשיחה המלאה: