אבנר נתניהו נגד ברק כהן: בנו של ראש הממשלה הגיש היום (ראשון) תלונה נגד עורך הדין בגין הטרדה בתחנת לב תל אביב במרחב ירקון וטען שבעודו יושב במסעדה נכנס כהן והחל לצלם אותו תוך שהוא מקניט אותו לגבי אביו ומטיח בו טענות והאשמות ובכך הוא רואה הטרדה. גם במשטרה מתייחסים לאירוע כהטרדה משום שכהן עושה את זה באופן קבוע וכן כי לא מדובר באדם שנקלע לדרכו והוא פונה אליו, אלא במישהו שישב במסעדה והוא ניגש אליו והחל לדבר אליו לעיני כולם. 

"הגשתי היום תלונה במשטרה על הטרדה נגד ברק כהן", כתב נתניהו בפייסבוק. "פעם אחר פעם שהוא עוקב אחרי, מגיע למקומות בהם אני נמצא ומתחיל לצלם ולגדף אותי. יש דרך לנהל ויכוחים פוליטיים, בריונות והטרדת אזרחים לא-מעורבים הן חד משמעית לא הדרך".




כזכור, אתמול העלה כהן סרטון לפייסבוק, בו הוא נראה "מטריל" את בנו של ראש הממשלה, שנראה בבילוי עם חברתו במסעדה בתל אביב. "מה עם הגניבות של אבא? כמה אבא גנב, תגיד? כמה שוחד הוא קיבל? כמה זה יוצא?" אומר כהן. "יש פה אח של זנאי קטן, הוא מקבל נהג מאבטח, מה עוד? כמה אצתם מקבלים, כמה אוכלי שוחד? מי מממן את זה, הבן של קובי מימון?. (פונה למלצרית ומצביע על נתניהו) את מוציאה את החשבון לבן של קובי מימון? הם לא משלמים אף פעם, המשפחה הזאת לא משלמת. הם לא יודעים לשלם, רק לגנוב. משפחה של גנבים. ארגון פשיעה".

בשלב זה מגיעה מישהי מהמסעדה, וכהן אומר לה: "אני במרחב הציבורי, בבקשה לא להפריע לי. יש לך בעיה תתקשרי ל-100. זה אותם ה-100 שרודפים אחרי אבא שלו (מצביע על אבנר), שאומרים שאבא שלו גנב".