"הוא ירה לו ברגל ואז בלב". דקלה חסדאי, שבעלה אופיר (40) נורה היום (ראשון) למוות בקניון עזריאלי ברמלה לעיני אשתו ובנותיו בגלל ויכוח על מקום חניה, סיפרה הערב בכאן 11 מה אירע באותן שניות נוראיות. "ראינו חניה ריקה, באנו לחנות ואז בא הזוג וחנה ותפסו שתי חניות", סיפרה דקלה. "אופיר שאל אותם 'למה אתם תופסים שתי חניות?' והאישה, שכנראה הרגישה מאויימת על ידו החלה להכות אותו עם התיק. אופיר הדף אותה והיא נפלה ואז בעלה ירה באופיר ברגל ואופיר שאל אותו 'למה אתה יורה בי'  ואחר כך הוא ירה לו בלב".




"אופיר היה בן אדם מדהים, מתוק בעל מסור ואוהב שעשה הכל", המשיכה דקלה. "אני לא יודעת איך אחיה בלעדיו. יש לי שלוש בנות, שתיים מהן עם צרכים מיוחדים - אחת משותקת והשנייה עם שיתוק מוחין. אני לא יודעת איך להמשיך".




החשוד, גבר בן 74, סיפר לחוקרים כי בינו לבין הנרצח התנהל ויכוח סביב מקום חניה. הוא נעצר והובא לחקירה במשטרה. הכוחות בדקו את הזירה ואספו ממצאים. החקירה בראשיתה.



פרמדיק מד"א אופיר שיש סיפר: "כשהגענו לחניון של המרכז המסחרי ראינו גבר בשנות ה 30 שוכב מחוסר הכרה עם פצעי ירי בגופו כששוטרת מבצעת בו פעולות החייאה בסיסיות. המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים. העלינו אותו במהירות לאמבולנס ופינינו אותו במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה. אישה וילדה שהיו במקום בזמן האירוע היו נסערות וטופלו ע"י צוותי מד"א נוספים שהגיעו למקום".