דרמה בשווי עשרות מיליוני שקלים: איש עסקים ומעצבת פנים ידועה בשנות ה-50 לחייהם צברו רכוש רב לאורך השנים, כולל נכסי נדל"ן באירופה. הבעל נהג לטוס לחו"ל מספר פעמים בשנה לצורך ניהול נכסי הנדל"ן המשפחתיים. הזוג המיוחד והנעים, ניהל אורח חיים מעורר קינאה בכל מה שקשור לזוגיות. באחת מהנסיעות המשותפות של בני הזוג, האישה הבינה כי השימוש במוניות הופך לקשה יותר ויותר ופתחה לבעלה חשבון באפליקציית הנסיעות אובר, כדי לאפשר לו לנסוע במוניות ברחבי העולם במחיר זול וביעילות רבה.
עורכי הדין שרין וגדלי סולן, נכנסו לתמונה לאחר ששמעו מהאישה את הפרטים הבאים - הבעל אהב את הרעיון והחל להשתמש באפליקציית אובר לנסיעות בחו"ל אבל גם בארץ. מה שהבעל לא ידע, זה שבגין כל נסיעה שביצע באמצעות האפליקציה, בארץ ובחו"ל, נשלחה אל האישה הודעת דוא"ל שכוללת את עלות הנסיעה, יעד המוצא והכתובת אליה נסע. כך למעשה, מיקומו של הבעל היה חשוף לעיניה של האישה בכל פעם שהזמין מונית.
עיקר תשומת הלב שלה היתה בשימוש שעשה באפליקציה בארץ. היא חשפה כי בימים בהם לכאורה נהג ללון בבית מלון, התרחש דפוס נסיעה לכתובת קבועה, בשעות הלילה המאוחרות. האישה שכרה חוקר פרטי כשהיא מצוידת בכתובת אליה נסע. הוא אימת את חששותיה ותיעד את הבעל בביקוריו אצל המאהבת, עמה יצא לבלות. בתגובה, האישה הורתה לעורכי הדין סולן לפעול להגשת תביעת גירושין ופירוק שיתוף.