מסע באוניית נופש בריטית הפך לזירת קרב לאחר שאחד הנוסעים הגיע לחדר האוכל מחופש לליצן. שניים מנוסעי האונייה נעצרו ושוחררו לאחר חקירה.  האונייה "P&O בריטניה" הייתה בדרכה מברגן שבנורווגיה אל נמל סאות'המפטון בסוף השבוע שעבר, כשלפתע פרצה מהומה במהלך אירוע שנערך במסעדה בקומה ה־16 של הספינה. משפחות על ילדיהן נמלטו מהמקום בזמן שצלחות ורהיטים עפו לכל עבר במשך כעשר דקות. 
 
שלוש נשים ושלושה גברים הותקפו בעימות הפיזי וסבלו מחבלות גוף. אנשי הצוות הורו למעורבים להישאר בתאיהם עד ההגעה לנמל, ושם עצרה המשטרה גבר בן 43 ואישה בת 41 מאזור אסקס בחשד לתקיפה, ואתמול הם שוחררו. עם זאת המשטרה הבהירה כי החקירה נמשכת, בעוד שהספינה המשיכה להפליג בים התיכון.
 
עובדת בצוות הבידור סיפרה: "היה אדם שהתחפש לליצן, וזה הרגיז נוסעים אחרים. דברים יצאו מכלל שליטה במהירות, אנשים שתו והתפתח קרב. כיסאות וצלחות נזרקו. אנשים היו זועמים. היה מפחיד לראות איך חלק מהצוות ומהנוסעים פחדו ונאלצו להתחבא". מנגד, בחברת הספנות טענו כי לא ידוע להם על מעורבות של ליצן בתקרית. 
 

ריצ'רד גייספורד מתוכנית הטלוויזיה "בוקר טוב בריטניה", ששהה על הסיפון, סיפר כי האירוע ה"פטריוטי", שבו הניפו המבלים את דגלי בריטניה", היה רווי אלכוהול, וכי אחרי המהומה "היה דם בכל מקום". "אנשי הצוות אמרו לי שהם מעולם לא התנסו במשהו כזה", צייץ.