למען הגילוי הנאות - אני תומך יותר בדעות המדיניות, הביטחוניות והכלכליות של הימין. עם זאת, אני צופה במאמצי הימין להתאחד – ומזדעזע. על מנת להתאחד מהר, נוכח התלכדות השמאל, נדרשת יכולת ביצוע. אם לימין בראשות שקד, בנט, הרב פרץ, סמוטריץ’, פייגלין ובן גביר אין היכולת לבצע איחוד ביניהם, משמע שהם פטפטנים ואין להם יכולת ביצוע בכלל. ואז, מוטב שלא יעלו לשלטון, כי לשלוט זה לבצע.



תהליך האיחוד בימין הוא תהליך של פטפטת פוליטית חסרת ערך המאפיינת את יכולת הביצוע הכושלת של מרב הפוליטיקאים מכל המפלגות בכנסת. אלה יודעים בעיקר לדבר ולהסביר מדוע אחרים אשמים במחדלים כאלה או אחרים, ולקחת קרדיטים מגיבורים אמיתיים, כמו במגזר העסקי. 
 
בימים אלה של “מהומה נטולת ביצוע” אני מתגעגע לאריאל שרון, זכרו לברכה. אומנם כעסתי עליו על הקמת מפלגת קדימה, אך לא יכולתי שלא להתפעל מכושר הביצוע שלו. אילו אריק היה במקומם של שקד או רפי פרץ, הוא היה מכניס את כל הנוגעים לדבר לחדר סגור, ורק אותם, כבר מחר - ונותן להם לצאת רק לאחר שיש הסכם חתום עם כולם. 
 

לכן עצתי לכם, ראשי הימין, להתכנס מיד למפגש שבו משתתפים כל המועמדים לאיחוד, להסתגר במקום שבו לא יתאפשרו הדלפות ולעזוב עם הסכם, אפילו אם זה יחייב ישיבה של שלושה ימים ושלושה לילות ברציפות. רק כך תצילו את דרך הימין, וזה מה שחשוב בעיני. ראו הוזהרתם.