ירי בעקבות קטטה על מקום חניה: החשוד באירוע הירי שאירע אתמול ברמלה, בו נורה למוות אופיר חסדאי בן ה-40, הוא ויקטור קטן בן ה-74. הבוקר (שני) הוא מסר את גרסתו לאירוע במהלך חקירתו במשטרה. במהלך החקירה, טען החשוד כי בין הנרצח לבין אשתו של היורה התפתח ויכוח, שגלש לחילופי דחיפות ומהלומות, והוא שלף את האקדח מכיוון שחשש לפגיעה באשתו. עם זאת, החשוד לא הצליח להסביר מדוע לא ירה באוויר, ומדוע ירה פעמיים. 
 

מוקדם יותר התראיינה דקלה חסדאי, אלמנתו של חסדאי, לתכניתה של אילה חסון ב-103FM וסיפרה על האירוע: "אני לא יודעת איך הילדות שלי יתמודדו עם זה, זו טראומה לכל החיים".



"נכנסנו לחנייה בקומה א', ביקשתי מאופיר שיעצור לי שם כי זה קרוב לי לחנויות. יש לי ילדה עם ניוון שרירים, וגם אני סובלת מניוון זה ומתקשה בהליכה. בגלל שהייתי עם עגלה ידעתי שאנחנו חייבים למצוא חנייה קרובה", שחזרה אלמנתו של אופיר. "עשינו שני סיבובים, אבל לא מצאנו חנייה. שמנו לב שאישה יוצאת מהחנייה וכשאופיר עשה פרסה ורצה להיכנס לחנייה, רכב ובו בני הזוג נכנסו במקום".



 


לדבריה, "אופיר הבין שהם תפסו שתי חניות, ויצא לשאול אותם למה הם עשו את זה. הוא רצה שהם יזוזו קצת בשביל שגם לנו יהיה מקום. במהלך השיחה ביניהם הוא כנראה הגביר את הקול, והאישה הרגישה מאוימת. היא הרביצה לו עם התיק שלה. בעלי הדף אותה בשביל שתפסיק להרביץ לו והיא נפלה. בעלה יצא מהרכב וירה לאופיר ברגל". 

"אופיר דמע ואמר לו 'תגיד אתה נורמלי? למה אתה יורה לי ברגל?', ואז הוא ירה לו בחזה", המשיכה חסדאי. "אני לא יודעת איך הילדות שלי יתמודדו עם זה. בתי בת ה־9 הייתה ברכב וראתה את הכל. זו טראומה לכל החיים. ניסיתי לא לצעוק בשביל הילדות שלי, להראות להן שלווה. לא חשבתי שקרה לאופיר הגרוע מכל. רק אחרי שעתיים ישבתי להסביר לילדה שלי שאבא שלא יחזור. בהתחלה הייתי בטוחה שנבקר אותו בבית החולים". 
 
כשנשאלה אם היא יודעת משהו על היורה ואשתו, היא סיפרה שהם נראו לה אנשים נורמטיביים: "הכל קרה כל כך מהר. האישה בכתה ושאלה אותו למה הוא ירה. היא לא עזבה אותו עד שהגיעה המשטרה. הם נראו אנשים אינטליגנטים, אבל זה רק למראית עין. הם התחבקו, ובעלי שכב ללא רוח חיים על הכביש בחניון. אני לא יודעת איך קוראים ליורה, ולא מתעסקת בזה". 
 
את דבריה חתמה באומרה כי: "אופיר לא היה מעורב במקרי אלימות פיזית, רק מילולית. אף פעם לא הזמינו לו משטרה. הוא היה עצבני, כי החיים שלנו לא היו קלים".