בתום פגישת משא ומתן נוספת שהתקיימה בין ראשי "איחוד מפלגות הימין", שר החינוך הרב רפי פרץ ושר התחבורה בצלאל סמוטריץ׳, לבין ראשי ״הימין החדש״, איילת שקד ונפתלי בנט, סיכמו היום (שני) ראשי המפלגות על ריצה משותפת כבלוק טכני בבחירות הקרובות. 
על פי המתווה שגובש, הרכב הרשימה ייקבע באופן הבא: במקום הראשון איילת שקד, אחריה פרץ, סמוטריץ' ובנט. במקומות החמישי, השישי, השמיני, העשירי, ה-13, ה-14, ה-16, ה-18 וה-20 יכהנו חברים מטעם איחוד מפלגות הימין. יתר המקומות בשתי העשיריות הראשונות יינתנו לחברי "הימין החדש". במקום החמישי צפוי לכהן מוטי יוגב, אחריו אופיר סופר, מתן כהנא, עידית סילמן, רוני ססובר ואורית סטרוק.

עוד הוסכם על כמה עקרונות בהם: הסיעה תנהל את המו״מ הקואליציוני מול ראש הממשלה נתניהו במשותף במטרה להביא להקמת ממשלת ימין בראשותו, ושילוב אנשי עוצמה יהודית ושאר מפלגות הימין ברשימה ייעשה על בסיס שריון/ים בליכוד, בהתאם לדרישת איתמר בן גביר ובהמשך לסיכום שהושג בבחירות האחרונות. עוד הוסכם כי הם ידרשו חקיקת חוק נורבגי מרובע. 

גורמים בליכוד מסרו בתגובה: "זה איחוד פיקטיבי אם לא מכניסים לתוכו את כל המפלגות מימין. אם בכך נגמר המהלך, כשמנגד המפלגות הערביות מאוחדות, גוש הימין בסכנה וודאית לאיבוד השלטון. בנט, שקד וסמוטריץ׳ השאירו בכוונה בחוץ 5-6 מנדטים לגוש הימין - והם מסכנים במודע את המשך שלטון הימין. עדיין לא מאוחר מדיי לתקן את הטעות המסוכנת הזאת".

ההסכם שנחתם

יו״ר הימין החדש, איילת שקד אמרה כי מדובר ב"בשורה נפלאה לגוש הימין. שבועות של מאמצים נשאו כעת פרי. איחדנו את מפלגות הימין לריצה משותפת כדי להבטיח שקולות יקרים לא ילכו אל הפח". היא הוסיפה: "בשבועות האחרונים פעלתי לכך מסביב לשעון יחד עם שותפיי לדרך. הצלחנו. כעת פניי לחיבורים נוספים. בכוונתי להמשיך במאמצים לאחד גם את עוצמה יהודית וזהות. כולנו צריכים להיות בסיעה אחת גדולה. נמצה את מאמצי האחדות עד הדקה האחרונה".
 
יו"ר הבית היהודי, שר החינוך הרב רפי פרץ אמר כי "יש אחדות בימין. שמרנו על ייצוג הולם של הציונות הדתית ברשימה המאוחדת רצים יחד מנצחים יחד. יוצאים לדרך". שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מסר: "כדרכנו היינו המבוגר האחראי. אני חושב שהחיבור הזה חשוב יותר מכל דבר אחר. בימים הבאים ננסה להביא לתוך הביחד הזה גם את החברים בעוצמה יהודית, כדי להביא למינימום זריקה של קולות לפח".

מעוצמה יהודית נמסר: "בשבועות האחרונים התנהל משא ומתן בין פלגי הבית היהודי. הסכמה שניתן היה להגיע אליה תוך שעתיים לקחה שבועות ארוכים משיקולי אגו ומיקומים. גם בימים האחרונים שמענו על ויכוח עקרוני וחשוב: מי יוצב במקום התשיעי, ואנו "שמחים" ששני חלקי הבית היהודי הצליחו להגיע להסכמות כיסאולוגיות".

עוד נמסר כי "עוצמה יהודית לא קשורה בשום דרך להסכמים אלו, ואין בין נציגי המפלגה כל הסכם עם הליכוד או הבית היהודי "המאוחד". הערב תאשר מזכירות המפלגה את הסכם העקרונות שסוכם עם מפלגת נעם, ואנו מציעים למי שמבקש שריון בליכוד - להצטרף לליכוד: הגיע הזמן שיפסיקו לנסות להשיג שריונים על הגב שלנו".
מהליכוד נמסר כי "המפלגה מיצתה את מכסת האיחודים שלו בחבירה עם כחלון. לא יהיו יותר שיריונים בליכוד".