פעוט בן שנה וחצי במצב קריטי לאחר שטבע היום (שני) בבריכה פרטית בבית בנתיבות. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי שכלל פעולות החייאה מתקדמות, ומשחזר הדופק פינו אותו לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע, במצב קשה ולא יציב, כשהוא מורדם ומונשם. שוטרים הגיעו למקום ולאחר תחקור ראשוני הוחלט על פתיחה בחקירה, ונחקר חשד לפיו הפעוט הצליח להשתחל מבעד לויטרינת הזכוכית המפרידה בין הבית לבריכה והחליק לתוך המים דרך הכיסוי, שככל הנראה היה בו פתח קטן שלא כיסה את הבריכה.


חובש בכיר במד"א, אדיר ביטן, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו תינוק כבן שנה וחצי שטבע בבריכה ביתית. הוא היה ללא דופק וללא נשימה, ומיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי ולבצע פעולות החייאה מתקדמות, שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות. לאחר דקות ארוכות ומורטות עצבים, הדופק שלו חזר, הרדמנו והנשמנו אותו, ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבי"ח, כשהוא במצב קשה ולא יציב".

ביום שבת טבעה פעוטה כבת 3 טבעה בבריכה בבית באילת. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בה פעולות החייאה ופינו אותה לבית החולים יוספטל בעיר כשהיא במצב אנוש. הילדה ככל הנראה שהתה מתחת למים מספר דקות עד שנראתה ונמשתה על ידי בני משפחה.


לפי נתוני ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים, משנת 2008 טבעו למוות 204 ילדים. 53% ממקרי הטביעה אירעו בבית ובסביבתו.עד כה, בשנת 2019 טבעו למוות 10 ילדים. 

מיכל בר דורון, סמנכ"לית ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים: "טביעה היא סיבת התמותה השנייה בשכיחותה להיפגעות ילדים.  זה קורה בדיוק ברגע בו לא שמנו לב. אנו קוראים להורים: אל תגידו 'לי זה לא יקרה' - פעלו כדי למנוע! בסביבת מים, לא מורידים מהילדים את הידיים. כאשר יש יותר ממבוגר אחד, יש לקבוע בכל רגע מבוגר תורן שתפקידו להשגיח על הילדים במרחק נגיעה וללא הסחת דעת. בבתים פרטיים ובצימר, יש לוודא שהבריכה מגודרת ויש בה שער שננעל אוטומטית למניעת כניסת ילדים ללא השגחה".