שוטר התקשר לבית המשפחה, התחזה לעובד ב'דואר ישראל' וכך גרם לילדה בת 13 לספר לו כי אחיה הגדול נוכח בבית. דקות ספורות לאחר מכן הוקף האח בשוטרים, שהגישו לו צו מנהלי נוסף על הצו הקיים נגדו. ארגון חוננו "הצווים המנהליים שמחולקים בסיטונאות הם פשע. התנהלות מחוצפת"
אתמול (ראשון) אחר הצהריים ענתה ע', ילדה בת 13 שסיימה כיתה ז', לטפון המצלצל בביתה. המספר היה חסוי, והמטלפן הציג עצמו כעובד 'דואר ישראל'. לדבריה "הוא הזדהה מדואר ישראל, שאל 'לאיזו משפחה הגעתי', ועניתי לו. לאחר מכן אמר 'יש לי פה חבילה לאיקס (שמו של אחיה הגדול). אמרתי לו שזה אח שלי".
לאחר מכן התחיל המטלפן לדובב את הילדה "הוא שאל 'אתם ברחוב זה וזה מספר 6?' עניתי לו שכן, אבל מספר 8.. הוא ענה שיש לו חבילה להעביר לאח שלי ושאל 'הוא בבית?'. עניתי שכן. בסוף השיחה אמר לי 'נבוא בין שש לשמונה'". ע' סיפרה כי אחיה, נער בן 17 נגדו הוצא צו מנהלי הכולל הרחקה מיו"ש, היה לידה בעת השיחה. כשהסתיימה השיחה אמרה לו כי דואר ישראל רוצים להעביר לו חבילה. לדבריה, אחיה החל לחשוד כי מדובר בשוטרים, והשיב "נקווה שזה לא המשטרה".

"היה נשמע לי אמין. לא חשדתי בכלל.. רבע שעה לאחר מכן יצא אחי מהבניין לכיוון הישיבה, והוקף בשוטרים. הם הגישו לו צו מנהלי נוסף, הפעם עם איסור יצירת קשר עם 20 אנשים. הרגשתי ייסורי מצפון, כאילו אני הבאתי את זה על אח שלי". עוד אמרה ע' "הרגשתי אשמה. אני כועסת על המשטרה. זה לא נחמד שככה עובדים עליך, ושהמשטרה צריכה לשקר לי כדי לעשות את העבודה שלה. הם לא ביקשו את אחד ההורים, או מישהו בוגר. ניצלו את העובדה שילדה ענתה לטלפון, והוציאו ממני את המידע בלי להזדהות". למרות זאת, הוסיפה "אח שלי לא כועס עלי, הוא מבין שלא היה לי מה לעשות".
מארגון חוננו נמסר כי "משטרת ישראל שוברת את השיאים של עצמה בשיטות הנלוזות בהן היא נאבקת בנערים קטינים. ביבי נתניהו האחראי הבלעדי על השב"כ, והוא יודע וחותם. הצווים המנהליים שמחולקים בסיטונאות לצעירים ביו"ש הם פשע. הם מוצאים בלי דין ובלא דיין. ההתנהלות המחוצפת שמלווה אותם ומתוארת כאן היא בחינת הוספת חטא על פשע, ומעידה שדמם הותר. מה השתיקה הזו?".