"מרשי חש מאוים, מנסים להציג את זה בתקשורת כריב קלאסי על חנייה, מדובר בתקיפה של המנוח", כך אמר היום (שלישי) בראיון לגל"צ עורך דין מורן לוי, המייצג את ויקטור קטן שעל פי החשד רצח את אופיר חסדאי בעת ריב על חנייה בחניון ברמלה. "המנוח יצא מהרכב ותקף את אשתו של מרשי הפיל אותה ארצה והיא קיבלה מכה בראשה. חשוב לציין שהיא אישה מבוגרת שרק לפני שבוע השתחררה מבית החולים". עו"ד לוי התייחס גם למצבו הרפואי של קטן, "הבנו מבני משפחתו שהוא סובל מדמנציה, נחשפנו למסמכים רפואיים ואנחנו בודקים את זה".



החשוד טען בחקירתו כי פתח בירי כדי להגן על אשתו. לדבריו, בין חסדאי לאישה התפתח ויכוח שגלש לחילופי דחיפות ומהלומות. בשלב מסוים, הוא טוען, הוא שלף את האקדח וירה בחסדאי. עם זאת, החשוד התקשה להסביר מדוע הוא ירה פעמיים, כשיכול היה להסתפק בירי באוויר. 



אלמנתו של חסדאי, דקלה, התראיינה אתמול לתוכניתה של איילה חסון ב-103FM וסיפרה על האירוע: "שמנו לב שאישה יוצאת מהחנייה וכשאופיר עשה פרסה ורצה להיכנס לחנייה, רכב ובו בני הזוג נכנסו במקום". לדבריה, "אופיר הבין שהם תפסו שתי חניות, ויצא לשאול אותם למה הם עשו את זה. הוא רצה שהם יזוזו קצת בשביל שגם לנו יהיה מקום. במהלך השיחה ביניהם הוא כנראה הגביר את הקול, והאישה הרגישה מאוימת. היא הרביצה לו עם התיק שלה. בעלי הדף אותה בשביל שתפסיק להרביץ לו והיא נפלה. בעלה יצא מהרכב וירה לאופיר ברגל". 

"אופיר דמע ואמר לו 'תגיד אתה נורמלי? למה אתה יורה לי ברגל?', ואז הוא ירה לו בחזה", המשיכה חסדאי. "אני לא יודעת איך הילדות שלי יתמודדו עם זה. בתי בת ה־9 הייתה ברכב וראתה את הכל. זו טראומה לכל החיים. ניסיתי לא לצעוק בשביל הילדות שלי, להראות להן שלווה. לא חשבתי שקרה לאופיר הגרוע מכל. רק אחרי שעתיים ישבתי להסביר לילדה שלי שאבא שלא יחזור. בהתחלה הייתי בטוחה שנבקר אותו בבית החולים". 
את דבריה חתמה באומרה כי "אופיר לא היה מעורב במקרי אלימות פיזית, רק מילולית. אף פעם לא הזמינו לו משטרה. הוא היה עצבני, כי החיים שלנו לא היו קלים".

אתמול הובא חסדאי למנוחות בבית העלמין ברמלה, מאות ליוו אותו בדרכו האחרונה וביניהם ראש עיריית רמלה, מכאל וידל והשרה לשוויון חברתי גילה גמליאל: "בשם ממשלת ישראל - דקלה היקרה לא נעזוב אותך, נדאג לכל מחסורכם. אופיר לקח עליו את עול המשפחה בעוז ובגבורה, מדינה שלמה נותרה המומה - האם חיי אדם הפקר? עלינו לעשות הכל למען אהבת חינם, אנו לוקחים אחריות לסייע למשפחה. מחמם את הלב היה לראות את ההירתמות של עם ישראל. תפקידנו להפוך את שנאת החינם לאהבת חינם".