חבר הכנסת, גדעון סער, התראיין הבוקר (שלישי) לגל"צ והתייחס לאיחוד בימין בין הבית היהודי לימין החדש שנחתם אתמול לאחר משא ומתן ארוך. "מקווה שיהיו איחודים נוספים כדי שקולות לא ירדו לטמיון", אמר סער, "יש יותר סכנה שקולות ימניים יירדו לטמיון כי אף אחת ממפלגות השמאל לא בסכנה לא לעבור את אחוז החסימה. יש כמה מפלגות ימין שנותרו מחוץ לאיחוד ויש סכנה שהקולות שלהם יתבזבזו. לכן אני מקווה שעד יום חמישי יהיה איחוד אמיתי במפלגות הקצה".

"הבחירה של איילת לאן להצטרף היא שלה", התייחס סער למהלכים של שרת המשפטים לשעבר והיו"ר של הימין המאוחד, איילת שקד, "בעבר גם בפומבי וגם בשיחות איתה אמרתי שאשמח אם תהיה בליכוד. שקד עצמה אמרה שהיא תכננה להתפקד לליכוד. ההכרעה היא כרגע של המצביעים - האם להצביע לרשימה שבה היא רצתה להיות או למפלגה שלה. אם הליכוד לא יהיה הכוח הפוליטי הגדול ביותר לא תהיה ממשלת ימין וזה יקרה בעיתוי היסטורי שבו יושב טראמפ בבית הלבן ואפשר להגיע להישגים גדולים. שקד וחבריה הם חברים ושותפים אבל עכשיו שברור שאין סכנה שהן לא יעברו את אחוז החסימה - צריך לחזק את הליכוד".
"אנחנו יכולים להגיע ל-61", המשיך ואמר סער כשהוא מתייחס לקואליציה אליה שואף הליכוד בלי ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן, "הדרך לעשות זאת היא שכל מי שרוצה ממשלת ימין יצביע ליכוד. אני חושב שאפשר להגיע ל-61 שמתחייבים להמליץ על הליכוד ונתניהו. לי ולכל חברי הליכוד יש רק תוכנית אחת, לעבוד על מנת להבטיח את ניצחון הליכוד בראשות נתניהו. כולנו מאוחדים, והניסיונות לתקוע טריז לא יצלחו. המחנה הלאומי הוא ענק ואם נתעשת ונדע איך לפנות אליו ולעבוד ביחד אנחנו נקים ממשלה".