חשד להתעללות בגן ילדים: "היא חזרה הביתה עם סימנים על הגוף", סיפרה היום (שלישי) ר', אם לילדה שעברה לפי החשד התעללות בגן ילדים בדימונה. האם סיפרה על החשדות שעלו במשך זמן רב במהדורה הראשונה של חדשות 12, והדרך בה הבינה לבסוף כי הילדה עוברת התעללות על ידי צוות המטפלים בגן. 



"עכשיו היא מדברת המון על מה שעברה בגן, על ההתעללות שהיא עברה. אני עוטפת אותה ומנסה להשכיח את זה ממנה", סיפרה ר'. "היא הייתה שנה שלמה בגן. זו הייתה שנה סוערת, של הרבה חשדות. היא חזרה עם סימנים על הגוף. התקשרו אליי בתחילת השנה ואמרו שהילדה נפלה ונחבלה בראש. הייתי מדברת בכל פעם עם הצוות, ומגיעה להנהלה. הם היו אומרים לי שזה בטיפול". 

ר' סיפרה על מקרים שונים בהם בתה חזרה כאשר היא פצועה מהגן, ועל גופה סימנים: "ראיתי את הסימנים, ואמרו לי שלילדים יש ציפורניים ושרטו אותה. לא סמכתי על הצוות, הכרתי אותם לפני וחשבתי שאני שמה אותה במסגרת משפחתית. בשלב מסוים החלטתי להגיע לגן ב-11 בבוקר ושאלתי איפה הילדה. כשיצאתי לחצר ראיתי את הילדה מלאה בדם בפנים, ואף אחד לא הרים אותה. אמרו לי שהיא נפלה מנדנדה".

כמה זמן זה נמשך?
"במשך כל השנה, אבל בחודש האחרון הילדה התחילה לדבר. היא מלמלה, היא בגיל שבו היא לא מדברת ברור כי היא נולדה די מוקדם". 
כפי שסיפרה ר', הילדה מספרת בעצמה על ההתעללות שעברה, ובסרטון שהוצג בחדשות 12 נשמעת הפעוטה כאשר היא מצביעה על המקומות בהם הרביצו לה בגן, ומספרת כי את המכות קיבלה מהגננת שלה.