לאחר שבוע קצת שקט מבחינת סינגלים של אמנים בולטים, הרוגע ממשיך גם בשבוע הנוכחי - שכלל בעיקר שירים של אמני אינדי ויוצרים שפועלים קצת "מתחת לרדאר" התקשורתי, אך עם זאת מביאים וייב יצירתי מקורי ומרענן שמספק אתנחתא נהדרת מגל השירים הדי בנאליים ומשעממים של האמנים ה"בולטים".



נדב גדג' שלוקח את הזמן בין שיר לשיר שחרר השבוע נאמבר חדש שממשיך את קו הגרוב והדיסקו האופייני לו – "38 מעלות", שיר קיץ אולטימטיבי פרי עטם של גדג' והנרי שהוא חלק מהשיר "פול גז" בכיכובו של גדג' ובבימויו של קובי מחט.



הסגנון החדש והעברי של גדג' תפור היטב למידותיו הקוליות של גדג' שחולש על השיר הכיפי והאופטימי הזה ביד רמה.






עם קול חם ומרגש, גילי ארגוב מצליח לגעת בלב בשירו החדש – "הקצוות הפרומים" שמציג טקסט איכותי ושובר לב על היחסים של בינו לבינה, לחן מלודי שמתאים למוגבלויות הקוליות שלו והמון המון כנות.



אני מודה, לא התחברתי לכל השירים שארגוב הוציא לאחרונה, אבל זה אולי אחד הטובים שבשיריו האחרונים והולם אותו היטב. אמנם הוא לא קיבל את הג'וב לצד גידי גוב בפרסומת ל"בזק" (ה-WI FI בגני) אבל בשירו החדש הוא מצמרר ומפתיע לטובה.






האחיות ג'משיד
, עדן (צ'לו ושירה) ושי-לי (גיטרה ושירה) הוציאו השבוע סינגל חדש מתוך אלבומן השני שבדרך (וייקרא "אלף שמשות") – "יותר מדי".



השיר משלב הרמוניות קוליות נפלאות, הפקה מוזיקלית הדוקה ומדוקדקת של רועי חרמון הממזג בין מזרח למערב במינון מעולה ובעיקר טקסט פשוט וקצר שקולע בול ברצון לספייס במערכת יחסים ולמתן תשומת לב לדברים הקטנים אך החשובים.



בימים אלה מגייסות האחיות מימון לאלבום דרך "הדסטארט" (בלינק הבא)






דותן מושונוב, מוזיקאי, מעבד ומפיק מוזיקלי שעבד עם מיטב האמנים בהם ברי סחרוף, אסף אבידן, נינט ועוד, שחרר השבוע סנונית ראשונה מאלבום בכורה מתגבש – "פירורים של אור", שבשירה נקייה ממניירות מגיש טקסט מעולה ואישי שמתמזג היטב עם המנגינה החצי קלאסית חצי פולקית שעטופה במארז פופי ואלקטרוני עכשווי.





נתקלתי השבוע ב-EP חדש ושני שיצא לאמן שלא הכרתי עד כה, "עדן" שהוא שמו של עדן בצלאל בן ה-27 שבשקט וללא רעש וצלצולים חבק EP עברי שמתכתב עם מוזיקה אלקטרונית ואלטרנטיבית עם נגיעות פופ ורוק מקוריות בניחוח ישראלי.



בששת השירים שבמיני האלבום פותח בצלאל את ליבו בפני המאזין ופותח צוהר לעולמו הפנימי בנושאי אהבה, רגשות, מציאות ודמיון תוך שבקולו המלטף הוא יוצר משהו שראוי לקבל ביטוי והאזנה, עומק ואיכות אישיים שלא נשמעים כמו שאר השירים שמציפים את השוק כיום. תענוג!