עיריית חיפה הודיעה הערב (שלישי) באופן רשמי על החלטתה לשלול את התקציב המוקצה לתאטרון אל מידאן, שעלה לכותרות לאחר שהעלה את ההצגה "הזמן המקביל", המתארת את חוויותיו של המחבל וליד דקה בכלא הישראלי. כזכור, דקה מרצה מאסר עולם בגין פיקודו על חוליית המחבלים שחטפה ועינתה את החייל משה תמם.


סגן ראש העיר, דוד עציוני, כתב בחשבון הפייסבוק שלו כי "נגמרה החגיגה. ועדת הכספים בראשותי החליטה לפני זמן קצר לשלול את כל התקציב של תיאטרון אל-מידאן ולהעבירו לפרוייקט למען הצעירים, התרבות ודברים נוספים בעיר. בלתי נתפס שהעירייה תממן מכספי ציבור הצגות על מחבלים שמסיתות נגד צה"ל ומדינת ישראל. תודה לכל חברי הוועדה שתמכו בהחלטה".



"הזמן המקביל" שנכתבה בהשראת כתביו של וליד דקה, כאמור, הובילה את משרד התרבות לבחון את פעילות התאטרון. הבחינה החלה בעקבות פנייה של ארגון נפגעי הטרור "אלמגור" שאף אסף חומרים בנושא.

משפחת תמם פתחה במאבק ב-2015 בעקבות העלאת "הזמן המקביל" בתאטרון החיפאי. המשפחה השכולה זעמה על העלאת ההצגה אשר נכתבה בהשראת כתביו של המחבל, תושב באקה אל גרבייה, המרצה מאסר עולם בגין תכנון חטיפת ורצח יקירם ב-1984, ובעקבות העובדה כי ההצגה זכתה למימון ציבורי.