אביגדור ליברמן הציג אמש את רשימת ישראל ביתנו לבחירות הקרובות והבהיר כי "המפלגה הראשונה שתודיע שהיא תומכת בהקמת ממשלה לאומית רחבה - עליה נמליץ לנשיא המדינה. אם אף אחת מהמפלגות לא תתחייב על כך, לא נמליץ על אף אחת לנשיא". מספר 2 של ליברמן, עודד פורר, התייחס הבוקר (רביעי) בתוכניתה של אילה חסון ב-103FM לדבריו של יו"ר מפלגתו ולקרב על 'הקול הרוסי' עם ראש הממשלה נתניהו, שפגש אתמול עם ישראלים דוברי רוסית בפאב "היודלה" בראשון לציון. 
בתחילה ליברמן אמר שייתן לראש המפלגה הגדולה ביותר להרכיב את הממשלה, אבל אז התברר שלפי הסקרים הליכוד היא המפלגה הגדולה ואז הוא עשה טוויסט ואמר שהוא ייתן את האופציה למי שיהיה הראשון שיסכים לממשלת אחדות.
"אין שום טוויסט. התנאי הראשון הבסיסי שלנו הוא הקמת ממשלה לאומית ליברלית עם הליכוד, ישראל ביתנו וכחול לבן. אנחנו לא מוכנים שלממשלה שלנו יהיו שותפים החרדים. איילת ונפתלי, סמוטריץ ופרץ הם אותה מפלגה. בסוף אנחנו מגלים ששני הצדדים, נתניהו וגנץ, חותרים לממשלה צרה עם החרדים והם מחזרים אחריהם וזאת מבחינתנו צרה צרורה. לכן אנחנו אומרים להם כבר מעכשיו - מי שרוצה שנמליץ עליו צריך להתחייב שהוא יילך לממשלה לאומית ליברלית בלי החרדים". 

אז אחרי שאמרתם לא לביבי עם המפלגות החרדיות תלכו עם גנץ והמפלגות החרדיות?
"לא, לא. אז אנחנו אומרים - לא נשב בקדנציה הזאת בממשלה ששותפות לה מפלגות החרדיות והחרד"ליות. כי איתם אי אפשר לנהל את המדינה אם המפתחות יהיו אצלם".

רון קובי מטריד אתכם?
"ממש לא. יש לו את עיסוקיו איך הוא נשאר ראש עיריית טבריה".


אינך מודאג שזהות של פייגלין אמרו שיהיה שטף מנדטים והם אמרו שיכריעו ובסוף הם לא עברו את אחוז החסימה.
"אנחנו מפלגה של מעל 20 שנה. יש לנו סניפים בכל הארץ, אנחנו לא מתבשמים מהסקרים".

אתה מתרגז בראותך את נתניהו שותה בירה עם צעירי ברה"מ לשעבר? 
"אני חש רחמים על כך שנתניהו בכזאת היסטריה שהוא מרגיש שאם הוא ישתה בבר עם הצעירים האלה אז הם יצביעו לו. מה לא עושים בשביל סרטון?זאת שערורייה. הוא מעכב מטוסים עם זקנות וילדים ואתה מבין עד כמה אין שום רגישות". 

שמעתי שיש לכם דרישה לתיקי הקליטה, ביטחון, פנים. 
"ביטחון וקליטה ביקשנו ואפילו הציעו לנו במו"מ הקואליציוני. הצהרנו שהגיע הזמן שמשרד הבריאות יגיעו לידיים טובות, ואמרנו שניתן את התיק לפרופ' אידלמן יו"ר ההסתדרות הרפואית. צריך להיות שירותי בריאות טובים לאזרחי ישראל מבלי שיתקשרו ללשכת השר". 
 
תשבו עם ברק ומרצ?
"לא. לא נשב בממשלת שמאל. לא נשב עם איימן עודה ולא עם אחמד טיבי ולא נשב עם ניצן הורוביץ וסתיו שפיר. דווקא נתניהו הוא זה שהציע להם להצטרף".