קוראי הסאן הלונדוני נסערים בעקבות וידוי של סטודנטית בת 21 שחשפה את הסיפור הנדיר הבא, ובאומץ רב ביקשה עזרה מהקוראים: "אני בת 21 וחבר שלי בן 23, הוא גבוה, שחום וממש נאה. אני והוא ביחד זוג מאוד זורם - אנחנו המסמר של כל מסיבה, וכולם אומרים עלינו שאנחנו מאוד מתאימים", סיפרה. 

"הסיפור שבעקבותיו אני כותבת כאן ומבקשת עזרה התחיל כאשר חבר שלו הכי טוב הזמין אותנו למסיבת יום הולדת בבית הוריו. עד לאותו אירוע ראיתי אותו רק פעמים אחדות ולמעט זמן, והוא תמיד היה מאוד נחמד ואדיב", המשיכה, "החבר שלי היה אחראי על האלכוהול ואני וחבר שלו התחלנו לדבר על שחייה - שנינו שחיינים באקדמיה. אני יודעת שזה נשמע כמו קלישאה אבל הוא הזמין אותי לחדרו לראות את הגביעים שלו. המשכנו לשוחח בחדרו ולצחוק תוך כדי שאנחנו שותים יין - אני מניחה שגם התנהגנו בצורה פלרטטנית". 
"מכאן לשם, אני לא זוכרת איך זה קרה - והתחלנו להתנשק. העניינים התחממו וקיימנו סקס חפוז וכששכבנו על המיטה. לאחר מכן הדלת לפתע נפתחה ובן הזוג שלי עמד שם בכניסה לחדר עם עם מבט שאני לא אוכל לשכוח לעולם. כשירדנו למטה לאחר מכן לא ראיתי את החבר שלי - הוא יצא להליכה. כשהוא חזר למסיבה - החבר שלו הכי טוב לקח אותו לשיחה והודה בפניו שהוא אחראי לזה, ושהוא אשם, ושמדובר בטעות טיפשית. לאחר ההסבר, בן הזוג שלי נראה בסדר, לפחות כלפיו. עם זאת - בן הזוג שלי לא מפסיק להזכיר את המקרה, ואמנם הוא אמר שהוא סלח לי אבל אני רואה לפי המבט שלו שכל פעם שאנחנו בחברת גברים אחרים הוא מביט בי במבט שמוכיח לי שהוא לא שכח מאותו אירוע. מה עליי לעשות כדי לזכות שוב באמון שלו?", היא שאלה את הקוראים.