שלושה ימים לאחר הירי שהוביל למותו של אופיר חסדאי בן ה-40, לעיני אשתו ובנותיו לאחר ויכוח על חניה ברמלה, מדברת לראשונה משפחתו של היורה, ויקטור קטן בן ה-74. אשתו של קטן, שהייתה עדה לאירוע, אמרה הערב (רביעי) לחדשות 13 כי הירי של בעלה נעשה מתוך הגנה עצמית. 

"הלב שלי נקרע מהתוצאה הקשה", אמרה אשתו של היורה, "עברתי תקיפה על ידי המנוח. עיניו של ויקטור חשכו כשהוא ראה אותי שרועה על הרצפה וגבר גדול ומאיים עומד מעליי. הלוואי וכל זה לא היה קורה". 
סנגוריו של ויקטור קטן מוסיפים עוד כי "משפחתו של ויקטור מוסרת את תנחומיה העמוקים למשפחת המנוח, הלוואי וכל זה לא היה קורה. לויקטור היה רצון רק לעצור את המנוח ז"ל מלתקוף את אשתו. צוות ההגנה מגנים בכל תוקף אלימות מכל סוג". 

אלמנתו של חסדאי התראיינה לפני כיומיים ב-103FM וסיפרה היא על האירוע: "נכנסנו לחנייה בקומה א', ביקשתי מאופיר שיעצור לי שם כי זה קרוב לי לחנויות. יש לי ילדה עם ניוון שרירים, וגם אני סובלת מניוון זה ומתקשה בהליכה. בגלל שהייתי עם עגלה ידעתי שאנחנו חייבים למצוא חנייה קרובה. עשינו שני סיבובים, אבל לא מצאנו חנייה. שמנו לב שאישה יוצאת מהחנייה וכשאופיר עשה פרסה ורצה להיכנס לחנייה, רכב ובו בני הזוג נכנסו במקום".

לדבריה, "אופיר הבין שהם תפסו שתי חניות, ויצא לשאול אותם למה הם עשו את זה. הוא רצה שהם יזוזו קצת בשביל שגם לנו יהיה מקום. במהלך השיחה ביניהם הוא כנראה הגביר את הקול, והאישה הרגישה מאוימת. היא הרביצה לו עם התיק שלה. בעלי הדף אותה בשביל שתפסיק להרביץ לו והיא נפלה. בעלה יצא מהרכב וירה לאופיר ברגל".

"אופיר דמע ואמר לו 'תגיד אתה נורמלי? למה אתה יורה לי ברגל?', ואז הוא ירה לו בחזה", המשיכה חסדאי. "אני לא יודעת איך הילדות שלי יתמודדו עם זה. בתי בת ה־9 הייתה ברכב וראתה את הכל. זו טראומה לכל החיים. ניסיתי לא לצעוק בשביל הילדות שלי, להראות להן שלווה. לא חשבתי שקרה לאופיר הגרוע מכל. רק אחרי שעתיים ישבתי להסביר לילדה שלי שאבא שלא יחזור. בהתחלה הייתי בטוחה שנבקר אותו בבית החולים".