שירן דהרי (קסטרו), עבריין המוכר למשטרה מתחום גביית החובות, הוא הגבר בן ה-35 שנורה הלילה למוות בהרצליה. דהרי, שהיה מעורב לפני ארבע שנים בניסיון חיסול של דמות מוכרת מעולם הכדורגל, נורה מספר פעמים על ידי מתנקש שנמלט מהמקום. מדובר באירוע על רקע פלילי, שהמניע שלו נבחן במשטרה. 



חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגעיו ניסו להעניק לו טיפול רפואי, אך מותו נקבע במקום. מדובר בדמות מוכרת, שהיתה מעורבת על פי החשד בניסיון חיסול של דמות מעולם הספורט, ביחד עם מעורבים נוספים.



רפאל נהרי, חובש רפואת חירום במד"א ועידן שינה, פרמדיק מד"א, שהגיעו למקום סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 35 שוכב על הכביש בסמוך לאופנוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפצעי ירי בגופו. אזרחים שהיו במקום ביצעו בו פעולות החייאה בסיסיות בהדרכת מוקד מד"א. המשכנו את הטיפול הרפואי אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופה נאלצנו לקבוע את מותו".



זוג הורים נרצח לעיני ילדם בדרום


אמש נרצחו שני בני אדם, גבר ואישה לאחר שנורו סמוך ליישוב לקיה שבנגב. חובשים ופרמדיקים של מד"א ניסו להעניק לאישה טיפול רפואי אך נאלצו לקבוע את מותה במקום, ואת הגבר פינו לבית החולים סורוקה, אך שם נקבע גם מותו. ברכב היה גם בנם של השניים, שהיה עד לרצח הוריו, אך הוא עצמו לא נפגע מהירי. על פי חקירה ראשונית, הירי בוצע מרכב חולף. 



במשטרה מעריכים כי מדובר ככל הנראה בסכסוך עקוב מדם בין שתי חמולות בלקייה והמניע לרצח הינו נקמה. נזכיר כי לפני שנה בדיוק נרצח עודאי אבו עמאר במהלך קטטה בין משפחות עמאר ואל רבידי מלקייה והנקמה ככל הנראה ללא איחרה לבוא.  אמיר אבו סיאם ואיימן אבו קרן, חובשים בכירים במד"א שהגיעו למקום סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו גבר ואישה מחוסרי הכרה עם פצעי ירי בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו האישה הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. הגבר שנפצע באורח אנוש פונה לבי"ח כשהוא מחוסר הכרה".



שני האירועים מצטרפים לשבוע מדמם, כאשר ביום ראשון האחרון ארבעה בני אדם נרצחו באירועים שונים ברחבי הארץ. בין המקרים נורה למוות אופיר חסדאי במהלך ויכוח על חניה ברמלה, זינב מחאמיד - קשישה בת 83, נדקרה למוות על ידי בנה באום אל פחם, חאלד חכרוש נדקר במהלך קטטה שפרצה במפעל בקרית שמונה ועאטף אבו עאדרה שנדרס למוות ברהט בעת שניסה להפריד קטטה שפרצה ביישוב.