בשעות הערב היום (חמישי) תינעל הגשת הרשימות לכנסת ה-22, ובעוד בגוש הימין נמשך המו"מ מול מפלגת עוצמה יהודית, השר זאב אלקין (הליכוד) התייחס הבוקר בראיון בכאן ב' למאמצים לאיחוד, וטען כי "אנחנו חוזרים על אותן טעויות". 



אלקין התייחס להתפצלות של הבית היהודי לשתי מפלגות במהלך הבחירות הקודמות, וטען כי האיחוד המחודש הוא למעשה "אותה גברת בשינוי אדרת רק עם הרבה פחות מנהיגות". עוד אמר השר: "כל ההתנהלות הזו שבסוף שתי מפלגות בימין לא יעברו את אחוז החסימה, אני חושב שזה כישלון גדול בכל הפרויקט הזה". 



אמש התייחס ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לפיצול בימין, ואמר לחברי כנסת מהליכוד: "אם האנשים במפלגות הימין לא יתעשתו ויעשו חיבור גדול אנחנו נפסיד את הבחירות. פשוט ככה". עם זאת בלשכת ראש הממשלה הכחישו וטענו כי "הדברים לא נאמרו". 



בימין המאוחד קראו למפלגת עוצמה יהודית לקבל את הצעתם ולהגיע לאחדות. "זו קריאה נוספת ואחרונה לעשות את הדבר הנכון. הצענו לך הצעה הוגנת ביותר שמבטיחה לך ייצוג של שני חברים בכנסת הבאה. כעת נשארה רק 'שאלת הכבוד'. כל אחד מאיתנו התפשר למען האחדות ולמען טובת מחנה הימין. זהו רגע גורלי לימין ולארץ ישראל".