מאז ירידת שתי תוכנית הדגל של זכייניות ערוץ 2 לשעבר, "חתונה ממבט ראשון" של "קשת 12" ו"הישרדות VIP" של "רשת 13" נוצר וואקום רייטינג בין הערוצים. ערוץ 12 גייס החזיר לשידור בתקופה זו את הפורמטים הוותיקים "מאסטר שף" ו"נינג'ה ישראל", וערוץ 13 השיב את "דה וויס" ו"המירוץ למיליון".



אמש שודר פרק של "מאסטר שף" שלקח את הצופים למזרח הרחוק, ודרש מהמתמודדים שנולדו בתימן וברוסיה להכין מנה אסייתית, כשמנגד שודר בערוץ השני הפרק של "המירוץ למיליון" בו הזוגות נחתו בזמביה, ונאלצו להתנייד בין ערבות אפריקה. ב"כאן 11", לעומת זאת, שודר "הגברת G", סרטה של דלית קימור המציג לראשונה את דמותה מלאת הסתירות של לאה גוטליב, מייסדת מפעל בגדי הים 'גוטקס' ומי שכונתה בארץ וברחבי העולם "הגברת הראשונה של תעשיית האופנה הישראלית".





ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש התוכנית "מאסטר שף" של הזכיינית "קשת" עם 18 אחוזי רייטינג, מול "המירוץ למיליון" של "רשת 13" שגרפה 13.4 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "הגברת G" שקיבלה 2.8 אחוזים.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 14.9 אחוזים ב"קשת 12", לעומת 8.2 ב"רשת 13", בעוד שמהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.3 אחוזים.





בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 10.5 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 10.1 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "לפני החדשות" שקיבלה 4.8 אחוזים, ואת "ברקוד" שקיבלה 5.9 אחוזים. ערוץ "כאן 11" ששידר את "גאולה ולונדון" הגיע אל החדשות עם 2 אחוזים.