כל חברה או משרד מגדירים את זה אחרת: "טיול חברה", "יום גיבוש" או "יום כיף", אבל המכנה המשותף לכולם ברור -  יום או יומיים מחוץ למזגן לטובת פעילויות מהנות, מגבשות ושוברות שגרה עבור העובדים, או במילים אחרות: אירועי קיץ!



אם חשבתם שהפינוקים והפעילויות לעובדים הם רק בחברות הייטק, תחשבו שוב, כי כיום הרבה חברות בשוק מקיימות אירועים ופעילויות לעובדים שלהן ולמשפחות בקיץ. בין אם מדובר ביום כיף בבריכה, הופעה של אמן מיוחד או הקרנה פרטית של סרט, החברות הגדולות במשק חוגגות את העונה החמה ומפנקות את העובדים שלהן בשלל דרכים לאות תודה והערכה, ותכלס, ברור שמגיע להם. אז הלכנו לבדוק מה זה כולל, ואיפה באמת כדאי לעבוד:



הרשות לפיתוח הגליל:


לרגל חופשת הקיץ, יצאו 11 עובדי הרשות לפיתוח הגליל ליום כיף במרחב הגליל. הפעילות כללה ארוחת בוקר באכזיב, סיור בשמורה הימית באזור ותצפית על הנקרות. במהלך הפעילות רכשו העובדים מידע רב בתחום האקולוגי האזורי - בתי הגידול של שחפים ומיני עופות מים באיים הנמצאים מול חוף אכזיב. משם הם המשיכו לטיול טרקטורונים במושב יערה, שם עצרו בחורבת עקודים, וקיבלו הסבר על בור אגירת מים ששימש את היישוב העתיק מתקופת הצלבנים לפני 1,500 שנה, ולבסוף קינחו בארוחת צהריים בגליל המערבי.



הרשות לפיתוח הגליל. צילום: הרשות לפיתוח הגליל
הרשות לפיתוח הגליל. צילום: הרשות לפיתוח הגליל



אחוזת פולג:


לקראת סוף הקיץ, ב-25 לאוגוסט, תקיים דיור מוגן אחוזת פולג את מסיבת הקיץ השנתית שלה לדיירי המתחם ולעובדיה. במסגרת המסיבה מוזמנים כולם, כולל הנכדים והנינים של הדיירים והעובדים למסיבת בריכה שתתחיל בשעות המוקדמות של הבוקר, ותכלול מתקנים מתנפחים, לוליינים, מגלשת מים אקסטרים על הדשא, הצגות, הפעלות בין דוריות ומוזיקה טובה. את המסיבה יסיימו החוגגים בארוחת צהריים איכותית ומפנקת.



אחוזת פולג. צילום: סיגלית סימן טוב
אחוזת פולג. צילום: סיגלית סימן טוב



חברת SQLink:


החברה משקיעה בעובדיה לאורך כל השנה. בחופשת הקיץ מארגנת החברה פעילות חווייתית, מושקעת ומהנה לכל המשפחה. במהלך חודש אוגוסט יהפכו סינמה סיטי גלילות וסינמה סיטי ירושלים למתחמים קונספטואליים וחווייתיים, בהם ניתן יהיה ליהנות מיריד אינטראקטיבי נושא פרסים, צילומים לא מהעולם הזה, מתחם איפור בו ניתן יהיה להפוך לנסיכה, אריה, פיה, וכל העולה על הדמיון לצד עוד הרבה הפתעות.



חברת SQLINK מבלה בסינמה סיטי. צילום: יח"צ
חברת SQLINK מבלה בסינמה סיטי. צילום: יח"צ



עובדי SQLink וילדיהם ייהנו מבופה מפנק וכמובן מפופקורן ושתיה. בין הסרטים שיוקרנו באירוע - להיטי הקיץ: "אנגרי בירדס", "ספיידרמן", "מלך האריות" או "שכחו אותי בגלקסיה". הילדים לא יצאו מהאירוע בידיים ריקות ובסיומו כל ילד יזכה למתנה אישית.



חברת Ripples:


ריפלז חגגה את הקיץ בסטייל עם מסיבת בריכה במושב חגור אליה הוזמנו כל 60 עובדיה והמשפחות שלהם. במסיבה נהנו האורחים מהפעלות לכל המשפחה, בריכה מרעננת, מתקנים מתנפחים לילדים, קוקטיילים מרעננים ועוד המון הפתעות.



חברת ריפלז. צילום: כוכב גלעד
חברת ריפלז. צילום: כוכב גלעד



אמריקן לייזר:


חברת אמריקן לייזר דאגה הקיץ ללא מעט פעילויות לעובדיה. החודש ארגנו פרויקט "עולים לכיתה א'" לילדי העובדים, שם קיבלו הילדים תיקי גב חדשים והשתתפו בסדנת שוקולד מתוקה במיוחד. עובדי החברה ייהנו בחודש הקרוב מהשתלמות מקצועית עטופה בפעילות חווייתית. העובדים ילונו במלון ליאונרדו פלאזה באשדוד הממוקם על הים וייהנו ממתקני המלון. בנוסף ייהנו העובדים מסדנת איפור של חברת איל מקיאג׳, סדנת ריקודי בטן של טניה פנינת המזרח ועוד הפתעות. העובדים המצטיינים ייהנו מחופשה מפנקת בחו"ל , מוקד המכירות ייהנה בספארי לילה ומנהלי הסניפים וההנהלה ייהנו מפעילות מגבשת ומפנקת.



אמריקן לייזר. צילום: אמריקן לייזר
אמריקן לייזר. צילום: אמריקן לייזר



טרידיון:
חברת הסטארט-אפ טרידיון חשבה על פתרון מפנק עבור העובדים לימי אוגוסט הקשים והחליטה לקיים מדי שנה אירוע קיץ למשפחותיהם, שיתקיים הפעם ב-18 באוגוסט בחוף ביץ' בקיסריה. האירוע יכלול מגוון פעילויות לילדים, מג'ימבורי ובריכות שכשוך ועד למגלשת קצף, קיאקים ועוד, לצד מגוון פינוקים למבוגרים, כגון מסאז'ים, משחקי חוף, ואפילו שיעורי סאפ.

חברת טרידיון. צילום: טרידיון
חברת טרידיון. צילום: טרידיון


טלדור

בטלדור מחפשים תמיד פעילויות יוצאות דופן ומהנות עבור העובדים. השנה הוחלט בחטיבת התקשורת של החברה על פעילות קיץ ב"TLVshow", מופע מיוחד ומלא אדרנלין ברחבי תל אביב. המופע הוא בעצם משחק, שהופך את המשתתפים לשחקנים בסרט פעולה ליום אחד. על המשתתפים לעבוד יחד בצוות כדי להצליח, ולדברי המשתתפים הדבר תרם רבות לגיבוש בצוותים. בסיום הפעילות שהתרחשה באמצע חודש יולי, וארכה כשעתיים, קיבל כל משתתף תעודה אישית של סוכן חשאי, ולאחר מכן הכיף המשיך בארוחה מפנקת במסעדת כרמן.

טלדור. צילום: טלדור
טלדור. צילום: טלדור