בטיימינג מושלם – שבוע לאחר שחגגה יום הולדת 50 במסיבה גרנדיוזית בה קיבלה במתנה מארוסה אלכס רודריגז מכונית פורש שעלתה 140,000 דולר – עלתה היום (חמישי) ג'ניפר לופז על הבמה בפארק הירקון, להופעה ראשונה בישראל, בטור עולמי שנקרא, איך לא, IT’S MY PARTY.

הזמרת הלטינית עלתה בשעה 21:10 לבמה, כשהיא נישאת על ידי ארבעה רקדנים שרירנים ללא חולצות, כשמאחור מוקרנים וידאו קליפים של רגעי השיא בקריירה שלה. לופז נשארה שתי דקות בדיוק עם השמלה הלבנה והמתנפנפת עמה עלתה לבמה ונשארה עם בגד גוף סקסי וחשוף כדי שכולם יוכלו לראות שחוקי הטבע לא חלים על הגוף של "ג׳ני פרום דה בלוק". 

ג'ניפר לופז. צילום: קובי ריכטר, TPS
ג'ניפר לופז. צילום: קובי ריכטר, TPS


היא פלירטטה עם הקהל, נתנה לו ולצלמים  כמה שניות כדי שיצלמו לה את הישבן המפואר ונהנתה מכל רגע. היא פיזרה לקהל אהבה וקיבלה טונות בחזרה, כבר על ההתחלה. לא סתם בחרה לופז לקרוא לטור הזה "It’s my party" - זו אכן מסיבה המגובה בכ-30 רקדנים ובמעל לעשרה נגני להקה ואין ספק כי זה שואו, מהמהוקצעים שנראו כאן, אבל גם בקטעים שלופז מככבת על הבמה לבד - הכריזמה שלה מהפנטת.

,ג'ניפר לופז. צילום: קובי ריכטר, TPS
,ג'ניפר לופז. צילום: קובי ריכטר, TPS


בקיץ יחסית שחון בהופעות בינלאומיות, היסטריית JLO לא פסחה על זיוף כרטיסים, והודעה שיצאה מהמשטרה יומיים לפני המופע הזהירה שמאות כרטיסים מזויפים כבר נמכרו, ולא יכובדו בשערי המופע.

האמת, יש סיבה למסיבה. מכונת הלהיטים המשומנת ג'ני פרום דה בלוק היא כוכבת ענקית בעולם כולו, נראית בגיל 50 כמו שרובנו היינו רוצים להיראות בגיל 30, ורק חמישה מופעים בטור הנוכחי יתקיימו מחוץ לגבולות ארה"ב, כאשר המופע הראשון מביניהם הוא בפארק הירקון תל אביב.

ג'ניפר לופז. צילום: קובי ריכטר, TPS
ג'ניפר לופז. צילום: קובי ריכטר, TPS


ההופעות של JLO ידועות כהופעות גדולות מהחיים ומהמבוקשות בעולם בזכות כמות הלהיטים, ההרכב הבימתי, הבמה המשוכללת והפרפורמנס של האחת והיחידה שכבר למעלה משני עשורים מובילה קריירה מפוארת עם קהל עצום ברחבי העולם.