צוות חקירה מיוחד (צח"מ) של מרחב יפתח עצר היום (חמישי) בתום מבצע מורכב שבו נטלו חלק גם כוחות מיוחדים של המשטרה, צעיר בן 24 מצפון הארץ החשוד במעורבות באירוע הדקירה בו נדקר קטין בן 16 מטמרה מחוץ למועדון הלהט"בים "בית דרור" בתל אביב. הצעיר נעצר לאחר שהיה במנוסה והגיע לדרום הארץ. לאחר מעצרו הוא הובא לחקירה במשרדי צח"מ  ומחר הוא יובא לדיון בבית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. 
לחשוד השלישי שנעצר מעורבות מרכזית בפרשה בה נדקר הנער מטמרה שהחליט להצטרף למועדון הלהט"בים ברחוב יחיעם בת"א, המשמש מקלט לנוער גאה חסר בית או שמשפחתו מתכחשת אליו, בניגוד לרצונה של משפחתו.

כזכור, המשטרה עצרה לפני יומיים שני חשודים תושבי הצפון, בני 23 ו-28, בחשד למעורבות באירוע. לשניים הקודמים ולחשוד השלישי מעורבות מרכזית בפרשה. 

יצוין כי על פרטי החקירה עדיין מוטל צו איסור פרסום שניתן על ידי בית המשפט. בימים הקרובים יבקש צוות החקירה מבית המשפט להסיר את צו הפרסום שהוטל על הפרשה.



כזכור, הנער נפצע ביום שישי בשעות הצהריים באורח קשה מדקירה, מחוץ לבית דרור המשמש מקלט לנוער גאה חסר בית או שמשפחתו מתכחשת אליו. הנדקר, שהחל בתהליך לשינוי מינו, קומם עליו את בני משפחתו בשל אמונתם האדוקה, ואלו ניסו להניא אותו ממעשיו ואף למנוע בעדו מלשהות בהוסטל שפרש עליו את חסותו. לפי החשד, אחד מאחיו של הנער, שידע על שהותו במקום, ביצע את המעשה, בשל התנגדותו לחזור לכפרו, חרף בקשת משפחתו. משנודע לאחיו על דבר שהותו של הקטין בבית דרור הוא ארב לו, על פי החשד סמוך לכניסה למקום, ובשעה שהנער יצא אל הרחוב הגיח לעברו. לפי סרטון שתיעד את המתרחש ונאסף בידי החוקרים, דקר אותו האח בכל גופו ונמלט.