גוש הימין ללא ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן עומד על 57 מנדטים, כך עולה מסקר שנערך אתמול עבור רדיו 103FM. הסקר, שנעשה על ידי מכון סמית, בהנהלת רפי סמית, בשילוב פאנל אינטרנטי וראיונות טלפוניים בקרב 601 איש כמדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת בישראל עם טעות דגימה של 4%, העלה כי לו הבחירות היו נערכות היום, מפלגת הליכוד וכחול לבן היו מקבלות 31 ו־29 מנדטים בהתאמה. 


 
את מקום המפלגה השלישית בגודלה חולקות שתיים: הימין המאוחד בראשות איילת שקד והרשימה המשותפת, שמקבלות 11 מנדטים כל אחת. שתי מפלגות הימין שנשארו מחוץ לאיחוד, זהות של משה פייגלין ועוצמה יהודית של איתמר בן גביר, לא עוברות את אחוז החסימה.




ישראל ביתנו שומרת על כוחה בסקרים גם השבוע: היא מקבלת 10 מנדטים וממשיכה להיות לשון המאזניים. מפלגת המחנה הדמוקרטי, בראשות ניצן הורוביץ, סתיו שפיר ואהוד ברק, זוכה ל־8 מנדטים בלבד, מה שמשאיר את ברק, הממוקם במקום העשירי, מחוץ לכנסת הבאה. 
האיחוד בין מפלגת העבודה בראשות עמיר פרץ לגשר של אורלי לוי־אבקסיס יניב 5 מנדטים. המפלגות החרדיות שומרות אף הן על כוחן, וביחד מביאות 15 מנדטים: 8 לש"ס ו־7 ליהדות התורה.
 
כאמור, גוש הימין ללא ישראל ביתנו עומד על 57 מנדטים, וגוש השמאל־מרכז עומד על 42 מנדטים ועל 53, כולל הרשימה המשותפת. שיעור הקולות הצפים - 16%.