הופעות הענק האחרונות בפארק הירקון היו קצת מבאסות. הסאונד לא היה צלול, היו זיופים, קצת מדי פלרטוטים עם הקהל, מעט רקדנים או החלפת תלבושות או במילים אחרות - לא שואו שיצדיק את המחיר הגבוה והחום הבלתי נסבל, אבל אז הגיעה ג'יי לו ושינתה את חוקי המשחק. ג'ניפר לופז הקדישה את סיבוב ההופעות הנוכחי שלה ליום הולדתה ה-50, ובואו נאמר שהיה ניכר שהיא באה לעשות שמח ולדאוג שהקהל ייהנה מכל רגע בחגיגה.



אם חשבתם, לאור רשימת הדרישות שהעבירה לפני הגעתה, שיש לנו עסק עם דיווה, תופתעו לשמוע שבמדובר במקצוענית אמיתית. ג'יי לו, עלתה לבמה בלוק עוצר נשימה, מראה ראשון סקסי ומושקע מתוך לא פחות משש תלבושות שאותן החליפה במהלך המופע. "It's my party" הוא שם הטור שלה ואין ספק שזה הרגיש כמו המסיבה הכי טובה בעיר.



מד האנרגיות היה בשמיים ונראה היה שהקהל נותר המום ממה שמתרחש על הבמה. לופז וצוות הרקדנים המיומן והמוכשר שלה באו לתת עבודה: כמעט שעה וחצי שלופז פיזזה על הבמה, לא הפסיקה לרקוד ולרוץ מצד לצד כדי לא לקפח אף גוש מעריצים נלהבים כולל אלו הרחק מאחורה. אחרי שניים או שלושה שירים המוזיקה כבתה - לופז עמדה בקצה הבמה ופשוט ספגה והתמוגגה מהאהבה של הקהל, והתרגשה מהכוח והעוצמה שיש לעשרות אלפי צופים בפארק העומדים ומריעים לה.



צילום: ארז עוזיר



לצד השואו המטורף והמושקע, במהלכו שרה את כל הלהיטים הכי גדולים שלה ממהלך השנים, לופז לא שכחה לדבר עם הקהל, להודות לו על שהגיע, להגיד לו כמה היא אוהבת אותו וכמובן אפילו למדה קצת עברית למענו כשצעקה לקהל "אני אוהבת אותכם".  ג'ני מהבלוק אולי חגגה בשבוע האחרון יום הולדת 50 אבל לא רק שהיא נראית טוב יותר מכפי שנראתה אי פעם, היא הייתה כמו נמרה על הבמה ובאה להוכיח שהיא אחת הפרפורמיות הכי טובות בתעשייה, שיכולה לעשות הכל : להיראות טוב, לרקוד מצוין וכמובן לשיר בלי להראות שהיא קורעת את הגרון.



המופע, ארך כשעה וארבעים, אמנם לא כלל את כל השירים המפורסמים שלה אבל היא לא שכחה את הטובים שבהם. הערב היה מורכז משש מחרוזות, כשבין לבין היא כמובן החליפה תלבושות. היא פתחה בלהיט העכשווי " Medicine" המשיכה ל"My love don’t cost a thing", ו-"Let's get it right", לאחר מכן הגיעו שירים כמו "Dinero" ו-"If you had my love" שהקפיצו את הקהל.



המחרוזת הבאה שהייתה לקוחה מהסרט "סלינה", הראשון שעשתה ג'י לו וגם זה שעשה אותה כוכבת, פחות דיברה לקהל הישראלי שקצת השתעמם מהמונולוג הארוך של לופז שסיפרה על הקריירה שלה, אבל הוא חלק בלתי נפרד מהרזומה שלה ותחילת דרכה. לסיום הקטע היא העלתה את בתה אמי לדואט קצרצר משותף ומרגש. לאחר הקטע הרגוע הזה המסיבה חזרה והקהל לא יכל להישאר אדיש לטירוף והקצב הלטיני שמתרחש על הבמה. את ההופעה לופז חתמה בשניים מהלהיטים הגדולים שלה "Waiting for tonight" ו-"On the floor" וכמובן קונפטי וזיקוקים שהוסיפו לאווירה.



לסיכום, בתור מי שכבר יצא לה להיות בכמה הופעות גדולות בארץ ובעולם, השואו שלופז הביאה לישראל לא נופל מההופעות הכי מושקעות שמתקיימות בעולם ובין ההופעות הטובות שהתקיימו בישראל. נכון שהיא לא כוכבת הפופ הכי גדולה, אבל היא עשתה הכל כדי לשמח את הקהל שלה ולדאוג שמי שהגיע להופעה, בא למסיבת היום הולדת הכי שווה.



צילום: ארז עוזיר