במסגרת חקירה המתנהלת ביחידה המרכזית בחשד לביצוע עבירות מין בבת 12 בצימר בצפון אשר במהלכה נעצרו עד כה שתי חשודות ושלושה חשודים, אתמול בערב עצרו חוקרי היחידה המרכזית שני חשודים נוספים בני 21 ו-19 מכפר בגליל התחתון בביצוע עבירות מין. שני העצורים הובאו לדיון בבקשה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום נצרת. 



כזכור, הקטינה החוסה בת ה-12 נפלה קורבן לסרסורית שהיא לא אחרת מאשר אמה, אשר על פי החשד שידלה אותה לזנות וגרמה לה לקיים יחסי מין עם לקוחות, בהם בן 70 שנתפס בשעה שקיים עמה יחסי מין בצימר בצפון הארץ.
 
בשבוע שעבר בית משפט השלום בנצרת את מעצרם של ארבעה חשודים בפרשה – האם, דודתה של הקטינה, הקשיש וכן הבעלים של מתחם הצימרים. זמן קצר לאחר מעצרם של הארבעה הושבה הקטינה בסיוע גורמי רווחה למעון שבו שהתה בירושלים, ושמתברר כי ברחה ממנו. המשטרה חושדת כי מלבד העבירות של שידול לזנות וסרסרות, קשורות האם והדודה גם לבריחת הנערה מהמעון.
 

עם קבלת המידע עלה החשד כי הקטינה עצמה שהתה במספר צימרים במחוז הצפון במקום שבו האם והדודה, תושבות עפולה במקור, מתגוררות בתקופה האחרונה. באותו מתחם מתגורר גם הקשיש החשוד. כוחות המשטרה תפסו אותו על חם  כשהיה עם הקטינה בצימר, חילצו אותה מידיו ועצרו את האם, הדודה ובעל מתחם הצימרים. האחרון נחקר בחשד לאי דיווח על פשע ביודעו שבמתחם שהוא מפעיל מתבצעות עבירות פליליות.