ארבעה בני משפחה, בהם אב, אם ושתי ילדותיהם, נפגעו מרכב הבוקר (שבת) עת שהלכו על מדרכה בשדרות צה"ל בקריית גת. בשעות אחר הצהריים התדרדר מצבו של האב, בשנות ה-30 לחייו, ומצבו כעת אנוש, כאשר בנוסף נפצעו שתי ילדותיו, בנות 5 ו-7 באורח קשה באירוע, בעוד שאשתו נפצעה באורח בינוני. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ראשוני ופינו אותם לבית החולים סורוקה בבאר שבע. הנהג הפוגע נחקר ונכלא, ומחר יובא לדיון בהארכת מעצרו. 

בסורוקה עדכנו כי הגבר הובהל עם הגעתו לחדר ניתוח, מצבו קשה מאוד, והוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה. הוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי, כשהוא מונשם ומורדם. כמו כן, האישה במצב בינוני, מאושפזת במחלקה כירורגית, בעוד שהילדה בת ה-7 במצב קשה הועברה ליחידה לטיפול נמרץ ילדים, והילדה בת ה-5 הוכנסה לחדר ניתוח. בתום הניתוח היא הועברה ליחידה לטיפול נמרץ ילדים. 

מחקירה ראשונית עד כה עולה כי בני המשפחה עמדו על המדרכה לקראת חציית הכביש, ורכב פרטי נהוג על ידי צעיר בן 21 סטה מסיבה שנבדקת בשעה זאת לעבר המדרכה ופגע במשפחה. בבדיקה ראשונית של הנהג עולה כי רמת האלכוהול בגופו ככל הנראה מעבר למותר. 
 
כוחות מד"א בזירת האירוע. צילום: דוברות מבצעית מד"א
כוחות מד"א בזירת האירוע. צילום: דוברות מבצעית מד"א

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, אמיר פרץ, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, ארבעה הולכי רגל נפגעו מהרכב. גבר כבן 30 וילדה כבת 5 שכבו על אי התנועה כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפגיעות רב מערכתיות קשות מאוד, בסמוך לחלקו הקדמי של הרכב שכבה ילדה כבת 5 שסבלה מחבלה קשה בבטנה ואישה כבת 30 התהלכה במקום התאונה כשהיא סובלת מחבלות בגפיים התחתונות".

"הכוחות הגדולים של מד"א שהגיעו לזירה העניקו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים, הגבר והילדה שהיו מחוסרי הכרה הורדמו והונשמו והועברו במהירות למסוק מד"א שנחת בסמוך ופינה אותם לבי"ח סורוקה. שתי הפצועות הנוספות פונו לבית החולים בניידות טיפול נמרץ שלנו כשמצבן קשה ובינוני", הוסיף פרץ.