שגריר ישראל בפנמה רדא מנצור טען בפוסט שפרסם היום (שבת) בחשבון הפייסבוק שלו כי הוא ובני משפחתו חוו אפליה על רקע גזעני בבידוק הביטחוני בנתב"ג. השגריר כתב כי המאבטחת במחסום הכניסה לנתב"ג התנהגה כלפיו וכלפי בני משפחתו בתקיפות, לאחר שאמר שהם מגיעים מעוספיא. 
"המאבטחת סוקרת במבטים ארוכים את כולנו אחד אחד. מתעכבת על פני הבת הקטנה שלי ומסכמת: טוב אתה יכול להמשיך. הבת שלי אחרי זה: זה כל כך מרגיז איך היא דיברה אליך בזמן שאתה חייכת כל הזמן וענית לה בנימוס! אני חושב לעצמי במטוס באמצע הלילה: נתב"ג תלכו לעזאזל. שלושים שנה של השפלה ועוד לא סיימתם. פעם הייתם מפרקים אותנו בטרמינל היום התקדמנו ואנחנו חשודים רק במחסום הכניסה", כתב.

הפוסט של השגריר
הוא הוסיף: "נתב"ג אגב עוספיא הוא לא כפר בשטחים אלא מקומו של בית הקברות המרכזי לחללי צהל הדרוזים. החלל הראשון ברשימה הוא סבא של אשתי שנפל בשנת 1938... עשר שנים לפני קום המדינה. אחריו ברשימה חללי עוספיא ממלחמת העצמאות... אני ממליץ שתיקחו את מנהלי האבטחה שלכם ואת הארגון המנחה שלהם לביקור בבית הקברות הזה וילמדו שם מה היא הקרבה ומה הם ממלכתיות ודרך ארץ. עד אז יש לי משהוא אחד להגיד לכם: בא לי להקיא".

מרשות שדות התעופה נמסר בתגובה: "הבידוק הביטחוני בנתב"ג הינו ללא הבדל דת, גזע או מין ובאופן שיוויוני. כשאתה פוגש למעלה מ 25 מיליון נוסעים בשנה יש מי שיבחר להיפגע ממפגש עם מאבטחת שעושה עבודתה. עוד בטרם בוצע תחקיר ומקריאת הפוסט אין שום פסול בעבודת הסורקת. גם מיטב חברי כמו חבריך ובני משפחתנו קבורים בבית קברות צבאיים. אני מציע לכבוד השגריר שיגיד לבת שלו בפעם הבאה שהסורקת עושה הכל כדי להגן עליה ועל המדינה".