ג'ניפר לופז עוררה מיני-סערה לאחר שהגיעה לכותל המערבי בירושלים כשהיא לבושה בחולצה לבנה עם מחשוף ו"כפתורים משוחררים", כך פורסם היום (שבת) ב"דיילי מייל" הבריטי. הכוכבת בת ה-50, שנמצאת בעיצומו של מסע הופעות מתוקשר, הגיעה לבקר באתר הקדוש עם בתה אמה בת ה-11, בליווי שומרי ראש חמושים. במהלך הביקור היא נצפתה כשהיא מתפללת סמוך לאתר הקדוש. 

כזכור, לפני הגעתה היא הואשמה בכך שהיא בחרה צד בסכסוך הישראלי-פלסטיני, והתעלמה מהפלסטינים. מנהלה, בני מדינה, אמר: "לא היה שום דבר שיעצור אותה מלהופיע בישראל. זה ממש פשוט: תל אביב וישראל ראויות לג'ניפר לופז". 
 
לופז בפארק הירקון. צילום: GETTI IMAGES
לופז בפארק הירקון. צילום: GETTI IMAGES


שלשום הופיעה הזמרת בפארק הירקון בתל אביב, שבוע לאחר שחגגה את יום הולדתה ה-50 במסיבה גרנדיוזית בה קיבלה במתנה מארוסה אלכס רודריגז מכונית פורש שעלתה 140,000 דולר.

לפני המופע היא הספיקה לבקר במסעדת טאיזו בתל אביב, שם אירח אותם באופן אישי בחדר הפרטי של המסעדה השף יובל בן נריה. "איזה חוויה מדהימה אנחנו עוברים בביקור הראשון שלנו בישראל, האנשים כאן נהדרים ומלאי אנרגיה. אנחנו לגמרי נחזור לכאן וממליצים לכם לבקר במדינה המופלאה הזו! כמה מכם בילו כבר בישראל ואיך הייתה החוויה עבורכם?", כתב ארוסה של לופז, שחקן הבייסבול האגדי אלכס רודריגז.