מסקר מנדטים שפורסם הערב (שבת) ב"פגוש את העיתונות" בערוץ 12 עולה כי הליכוד היא המפלגה הגדולה ביותר, עם 30 מנדטים, ומיד אחריה כחול-לבן עם 29, כאשר מפלגתו של אביגדור ליברמן נשארת לשון המאזניים, עם 10 מנדטים. הנתון המפתיע שעולה מהמדגם הוא שרוב הציבור (59%) מתנגד לממשלת אחדות שכוללת את הליכוד, כחול-לבן וישראל ביתנו.



לפי הסקר, מפלגת הליכוד זוכה ל-30, וכחול-לבן צמודה אליה עם 29 מנדטים, כאשר למקום השלישי מגיעה מפלגתה של איילת שקד עם 12 מנדטים, ומי שסוגרות את החמישייה הראשונה הן הרשימה המשותפת (11) וישראל ביתנו (10). 
 
בהמשך הרשימה נמצאות יהדות התורה עם 8 מנדטים וש"ס עם 7 בלבד, ובהמשך המחנה הדמוקרטי, שמקבלת 7 מנדטים, והעבודה-גשר שמתחזקת ל-6 מנדטים. זהות ועוצמה יהודית לא עוברות את אחוז החסימה.
מבחינת החלוקה לגושים, ניתן לראות כי מתקיים שוויון בין גוש הימין לגוש השמאל-מרכז, כשכל אחד מהם זוכה ל-42 מנדטים, כאשר בנוסף המפלגות החרדיות זוכות ל-15 מנדטים, המפלגה הערבית ל-11 וישראל ביתנו ל-10, כאמור.

 
 

בתשובה לשאלה האם אתה תומך בהקמת ממשלת אחדות של הליכוד, ישראל ביתנו וכחול-לבן, ענו 59% מהמשיבים כי הם לא תומכים בכך, בעוד ש-29% תומכים בממשלת אחדות, ו-12% לא יודעים.