מצבו של האב שנפצע קשה מאוד בתאונת הדרכים בקרית גת ממשיך להיות קשה מאוד, כך נמסר הערב (שבת) מבית החולים סורוקה בבאר שבע. עוד נמסר כי הוא סובל מפגיעה רב מערכתית ופגיעת ראש קשה. מאושפז כעת ביחידה לטיפול נמרץ כללי, מונשם ומורדם. רעייתו שנפצעה בתאונה במצב בינוני, והיא מאושפזת במחלקה הכירורגית. בנוסף, שתי בנותיהם במצב קשה: בת שבע מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים ובת 5 יצאה מניתוח והועברה גם היא למחלקה לטיפול נמרץ. שתיהן סובלות מפגיעה רב מערכתית.

האם שמאושפזת במצב בינוני שיחזרה בשיחה עם "חדשות 12" את האירוע הקשה. "הוא נכנס בנו אחרי שעברנו את מעבר החצייה", סיפרה, "כולנו נפלנו, מצאתי את הבת שלי בתוך הגלגל של הרכב ונישקתי אותה". היא ציינה כי שברה את רגלה בתאונה: "אני והמשפחה שלי רק הלכנו ואז זה קרה".

עו"ד חיים אברג'יל, פרקליטו של הנהג הפוגע אמר ל"מעריב": "זה לא שמרשי לא שיתף פעולה בחקירה, אלא הוא היה בסערת רגשות, הוא בטראומה קשה. אני מקווה שיעבור הלילה והוא יוכל לתקשר עם החוקרים. בכל מקרה, ברור שהוא סייע בחילוץ אחת הילדות, מעבר לכך נוכל להרחיב רק מחר לקראת הדיון בבית המשפט".

נציין, כי בין הנהג הפוגע לבין אישתו של הנפגע קיימת סתירה בין הגרסאות, כאשר היא ממשיכה לטעון כי הצעיר היה שיכור ופגע במשפחתה, ומנגד הנהג הצעיר בן 21 שהתשחרר משירות צבאי רק לפני שלושה חודשים, טוען כי לא היה שיכור, וטען כי סייע בחילוץ אחת הילדות מגלגלי הרכב. נוסיף כי מדובר בצעיר נעדר עבר פלילי או תחבורתי, בן לקצין בשב"ס, ויובא מחר לביהמ"ש השלום לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו. 
בתוך כך, חקירת נסיבות התאונה הקשה נמשכת ובמסגרתה נחקר הנהג, תושב העיר כבן 22, ובסיום חקירתו נכלא. הוא יובא מחר בבוקר לדיון בהארכת 

מעצרו בבית משפט השלום באשקלון. כמו כן, בידי המשטרה ישנה עדות של עוברת אורח שטוענת כי לאחר התאונה, ראתה נוסעת נמלטת מהרכב. עוד נבדק כי הנהג, שאינו משתף פעולה עם החוקרים, היה שיכור בעת הנהיגה.