השר לשעבר ומספר 4 במפלגת הימין המאוחד, נפתלי בנט, הכחיש היום (ראשון) את טענות אנשי עוצמה יהודית כי ניסה לטרפד את החיבור עמם. בראיון לגל"צ אמר בנט כי "הוצעה הצעה לעוצמה יהודית והם סירבו. זו האמת הפשוטה. העברנו הצעה שהייתה נותנת להם שני מקומות ריאליים. הם בחרו לא להיכנס וזה זכותם. אני אמרתי שתהום פעורה בינינו לבינם אבל למען אחדות היה צריך לפעול לגוש גדול. הטענות על ברית שלי ולפיד הן שקר וכזב". 



בנט תקף את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן וטען כי הוא מתכוון לחבור למפלגות השמאל לאחר הבחירות. "ליברמן אומר שהוא הולך להקים ממשלה עם השמאל", אמר, "כל מי שרוצה מדיניות ימין - אסור לו להתקרב לליברמן. אני מזכיר - הוא גם הבטיח לחסל את הנייה תוך 48 שעות. מה שנראה כמו שמאל ומדבר כמו שמאל - זה שמאל".



בנט הוסיף לתקוף את יו"ר ישראל ביתנו: "הוא דוחף למדינה פלסטינית. מה בכל הקריירה בפוליטיקה עשה אביגדור ליברמן? אנחנו לא מתעסקים בעניינים הפנים ליכודיים. נתניהו הוא ראש הליכוד ואנחנו נמליץ עליו, לא מתערבים בעניינים הפנים ליכודיים". עוד הוסיף: "אני יכול להבטיח שבכל הצבעה נוספת לפיזור הכנסת - אנשי הימין החדש יצביעו נגד".



בנוסף הודה בנט כי נעשו טעויות בקמפיין במערכת הבחירות הקודמת ואמר כי  "אנחנו לא מתעסקים הפעם בתיקים אלא במהות, הפעם הקודמת הייתה טעות. באופן עקרוני אני מתנגד לבנייה הפלסטינית בשטחי c. לגבי ההחלטה המסוימת הזו צריך לראות מה ההשפעה על הבנייה היהודית. אין לי פרטים על כך".



כזכור, ליברמן אמר אמש כי “אם נתניהו לא יסכים לממשלת אחדות, אבקש מהליכוד להציג מועמד אחר” וציין כמועמד אפשרי את יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין. ליברמן אמר כי אם לאחר הבחירות יתברר שראש הממשלה בנימין נתניהו לא מוכן לממשלת אחדות רחבה עם ישראל ביתנו וכחול לבן, כפי שהוא מציע, “אלך לחברים בליכוד ואומר להם: ‘תביאו מישהו אחר שכן מוכן לממשלה רחבה’”. לדבריו, “יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין הוא בהחלט מקובל”.



יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, הגיב מייד בציוץ בטוויטר, שבו טען שליברמן כבר רוקם פוטש עם אדלשטיין. אדלשטיין מצדו מיהר אמש להפגין נאמנות למנהיג הליכוד וצייץ: “נתניהו הוא המועמד היחיד של הליכוד לראשות הממשלה הבאה. שרבוב שמותיהם של בכירים בליכוד כמחליפים לנתניהו אינו אלא ניסיון נוסף לעשות דה לגיטימציה למנהיג הליכוד הנבחר. לא ניתן לאיש לפגוע באחדות הליכוד”. בעקבות דבריו, הסיר יאיר נתניהו את הציוץ.