מספר שעות לאחר אירוע הירי בעיר אל פאסו שבמדינת טקסס, בו נרצחו 20 בני אדם, כלי התקשורת בארצות הברית מדווחים על אירוע ירי נוסף בעיר דייטון שבמדינת אוהיו. על פי דיווחים, לפחות 10 בני אדם, בהם מבצע הירי, נהרגו ו-16 נפצעו באירוע במועדון לילה בעיר. 

המשטרה המקומית בדייטון דיווחה מוקדם יותר כי היא מגיבה ל"אירוע ירי מתמשך" בשכונת אורגון וקראה לתושבים לא להגיע לאזור. 16 פצועים פונו לבתי חולים ברחבי העיר לאחר התקרית. סרטון שהופץ ברשתות החברתיות הראה מספר גופות מוטלות על הקרקע במקום. "היו לנו שוטרים בקרבת מקום שהגיבו וסיימו את האירוע במהירות", נמסר מהמשטרה. 

עד ראייה בשם ג'יימס וויליאמס סיפר כי הוא ישב מחוץ לבר כאשר הופיע אדם עם רובה ופתח באש. "הוא ניסה להיכנס לבר אך לא הצליח להיכנס ומישהו לקח ממנו את הרובה והוא נורה ונהרג. המקום הזה הוא אסון. זה נורא, אף פעם לא ראיתי דבר כזה", אמר בסרטון בפייסבוק.

פטריק קרסיוס בן ה-21 הוא החשוד בטבח שבוצע אמש במרכז קניות בעיר אל פאסו שבטקסס בארצות הברית, בו נרצחו 20 בני אדם ונפצעו 26. מדיווחים במדינה עולה כי מדובר בפשע שנאה שהיה מכוון נגד הקהילה ההיספנית. גורמים המעורים בחקירה אמרו לרשת ABC כי החשוד אמר לחוקריו כי "רצה להרוג כמה שיותר מקסיקנים". 

עוד על פי הדיווחים, החשוד פרסם מניפסט גזעני שעלה לרשת 19 דקות לפני שהחל הירי, בו תקף את ההגירה לארצות הברית בכלל ולטקסס בפרט, וקשר אותה לאליטות במפלגה הדמוקרטית ובמפלגה הרפובליקנית. אל פאסו, עיר בת 680 אלף תושבים, ממוקמת במערב טקסס ומעבר לגבול ממדינת חוארז שבמקסיקו.

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התייחס לאירוע הירי ואמר: "ירי מזעזע באל פאסו טקסס. הדיווחים נוראיים והרבה נהרגו. אני עובד עם הרשויות במדינה ובמחוז ועם גורמי אכיפת החוק. דיברתי עם המושל ואמרתי לו שהממשל הפדרלי עומד מאחוריו, שאלוהים יהיה עם כולכם". בציוץ נוסף כינה טראמפ את הירי "מעשה שנאה פחדני".