כמעט שלושה חודשים חלפו ממעצרה של ציפורה דוד, המטפלת המואשמת בהתעללות בפעוט עליו שמרה בבית הוריו וסבתו בנס ציונה והסערה סביב הפרשה לא שוככת. היום (ראשון) התקיים דיון בעניינה של דוד בבית משפט השלום בראשון לציון בו הוחלט להקל על תנאי מעצר הבית שלה וכי מדי יום למשך שלוש שעות בין 9 ל-12, דוד תוכל לצאת מביתה בפיקוח.



הורי הפעוט, בת אל ודורון רוגוב, טוענים כי הם לא עודכנו על קיום הדיון והגיעו אליו רק לאחר שהסתיים. האם פגשה את דוד בסיומו והחלה לתעד אותה תוך שהיא אומרת לה "את חושבת שלא אערער על ההחלטה?", "מי את בכלל?" ולדברי האם, בתגובה לכך, דוד פתחה עליה דלת בחוזקה שגרמה לנפילתה. בעקבות האירוע רוגוב הגישה תלונה במשטרה ודוד תזומן לחקירה.



בשיחה עם "מעריב" אמרה רוגוב כי "זו כבר פעם שנייה שהפרקליטות לא מעדכנת אותנו שיש דיון וכששמעתי במקרה שיש דיון מיד התנעתי את האוטו ולצערי הגעתי כבר בסופו אחרי שניתנה ההחלטה שמקלים עליה בתנאי מעצר הבית".




על העימות ביניהן היא סיפרה כי "נתקלתי בה בקומת הכניסה בבית המשפט, היא הייתה לבד אז שאלתי אותה איך היא מסתובבת לבד כמו אדם חופשי. נעמדתי מולה כמו שהבטחתי שאעמוד מולה בכל פעם בדיונים, היא התקדמה והייתה דלת מאחוריי, החלה לפתוח אותה בחוזקה על הגב שלי עד שנפלתי, הסתכלה עליי והלכה. היא אישה אלימה ואני מפחדת ממנה, שתרביץ לי, שתעשה לנו משהו".



עו"ד ירון פורר, המייצג את ציפורה דוד מסר כי "בדקתי באופן אישי עם מאבטחי בית משפט השלום את האירוע הנטען בו הם היו נוכחים. לאחר בדיקה מקיפה אני קובע חד משמעית שמדובר בפרובוקציה זולה ורצון למשיכת תשומת לב וחבל. מרשתי בעבר וכך גם בעתיד תמנע מלהיגרר אחר ההכפשות ומסע השיימינג של משפחת הקטין. בימים אלו תוגש לבית המשפט כנגד משפחת הקטין צו למניעת הטרדה מאיימת כדי למנוע מהמשפחה לערוך פרובוקציות נוספות בעתיד. זאת ועוד אנו נדרוש ממשטרת ישראל לקבל את צילומי האבטחה של בית המשפט לרבות חקירת המאבטחים כדי להוכיח שמדובר בפרובוקציה".