Agoda, פלטפורמת הזמנת החופשות הדיגיטלית, השיקה את “Mix and Save”, היכולה לסייע לנוסעים לחסוך עד 50% במחירי הלינה בבתי מלון, באמצעות הזמנת השילוב הזול ביותר של חדרים הזמינים במלון.



המאפיין החדש מאפשר ללקוחות לפצל את ההזמנה לכמה הזמנות וזאת, במטרה למקסם את החיסכון בעת החיפוש אחר פתרונות שהייה של 14-2 לילות בכל אחד משני מיליון מקומות הלינה ברחבי העולם, הזמינים בפלטפורמה.



עמרי מורגנשטרן, מנהל התפעול הראשי של Agoda מוסר: "ראינו כיצד לקוחות חסכו, כאשר פיצלו את השהייה ושילבו 'דילים' על חדרים שונים בכדי להשיג את המחיר הנמוך ביותר, מטלה קשה לביצוע שגוזלת זמן רב", הסביר אורן מורגנשטרן, מנהל התפעול הראשי של AGODA.



לדבריו, "סוכנויות הנסיעות הניחו בדרך כלל כי הנוסעים לא ירצו להחליף חדרים במהלך החופשה, אך הבדיקות והמבחנים שלנו הוכיחו שכדי להשיג את העסקה הכי משתלמת, ישנם נוסעים שיהיו גמישים ויחליפו חדרים במהלך השהייה, על מנת לחסוך במחיר."



המאפיין החדש זמין לעת עתה להזמנות המתבצעות ממחשב שולחני בלבד, אך Agoda פועלת להשקת מאפיין Mix and Save גם בהתקנים ניידים בחודשים הקרובים.