התיירת הבריטית שחזרה בה מסיפור האונס הקבוצתי כלפי 12 הישראלים בקפריסין אולצה לחתום על הודאה שזויפה על ידי המשטרה לפיה בדתה את הסיפור, כך דווח הלילה (שני) ב"דיילי מייל". לפי הדיווח, מהצעירה בת ה-19 נמנעה גישה לעורך דין והיא אולצה לחתום על ההצהרה לאחר שעוכבה בתחנת המשטרה הקפריסאית במשך שמונה שעות. בנוסף, המשטרה הקפריסאית איימה לעצור את חבריה אם לא תחתום עליה. 
עורך דינה, מייקל פולק, אמר לעיתון הבריטי: "ההודאה הושגה תחת איומים. לא ניתן לה עורך דין ולא נאמר לה באף שלב כי היא יכולה לעזוב את תחנת המשטרה. גם הראיונות המשטרתיים איתה לא הוקלטו". לפי הדיווח הבריטי, הצעירה כתבה הודעות לחבריה וטענה כי המשטרה לא מאפשרת לה לדבר עם איש. 

בהודעה אחת כתבה: "זה מטורף, הם לא נותנים לי לדבר עם אף אחד. אמרתי להם שיש לי זכות לעורך דין. הם אילצו אותי לחתום על שקרים". בהודעה אחרת נכתב: "דברים רעים עם המשטרה, הם חושבים שזו מזימה ורוצים להוציא צו מעצר בינלאומי נגד כולכם".

הישראלים ששוחררו מקפריסין חוגגים בנתב"ג. צילום: אבשלום ששוני
הישראלים ששוחררו מקפריסין חוגגים בנתב"ג. צילום: אבשלום ששוני

 

כזכור, הצעירה הבריטית שינתה את גרסאותיה במשטרה לאירוע לפחות שלוש פעמים. לפי גרסתה הראשונה, 12 הצעירים הישראלים אנסו אותה בזה אחר זה. לאחר מכן חבריה הבריטים שכנעו אותה להתלונן על המקרה. בגרסתה השנייה, היא קיימה יחסי מין עם שני צעירים אך אז היגע לחדר צעיר שלישי שביזה אותה והוציא אותה ממנו בדחיפות. 

לאחר שהוצגו בפניה דגימות DNA, היא התוודתה שקיימה יחסי מין עם שלושה צעירים בזה אחר זה, ולאחר האירוע הטראומטי קיימה בנפרד יחסי מין עם שלושה צעירים נוספים. היא הודתה שבדתה את סיפורה מפני שהושפלה כשהצעירים הישראלים צילמו אותה והפיצו את הסרטון. בעקבות זאת הוגש נגדה כתב אישום על עדות שקר. 

עורך הדין ניר יסלוביץ, המייצג כמה מהצעירים הישראלים, מסר בתגובה: "שוב אין למתלוננת שום בעיה להחליף את גרסאותיה כזיקית המחליפה צבעים. מהכרותי עם רשויות החקירה בקפריסין ברור שהמתלוננת שוב מעלה גרסאות שקריות חסרות כל תימוכין וכך גם יקבע על ידי בית המשפט".